June 23, 2002
Ptja.
Det var fet lina 1Gbit och det kom ju inte så mycket pers på det Remedy jag vet dock inte varför men nåt var det. 😛
Dvs. Man hade mycket plats och riktigt riktigt mycket bandbredd ut mot internet.
Enligt mig var det lagomt tempratur om man inte satt vid dörrarna som var öppna dygnet runt vilket vi gjorde först vi frös ihjäl, fast sen bytte vi bara platser där det inte var direkt kallt ut mer lagom tempratur.
Jag tycker dock det var lite ont om tävlingarna och så, men visst pågick det vissa tävlingar då och då.
På tal o scenen så ägde morgongympan varje morgon kl. 06.00 tror jag det var satte dem på nån remix av Mora Träsk - Honky Tonk som dem dunka skithögt i dem biffiga högtalarna, för att alla skulle vakna då och få ut maximal lantid av tiden dem var där. 😛
Sen så fick man ju ha högtalare så det var en hel del som hade det vilket inte störde mig direkt mycket.
Jag upplevde att det var mycket trevligt folk där och cafeterian var bra.
Jag märkte inte av massa som satt o skrek för dem kanske lirade nånting och dog i det, men visst förekom det folk som lirade spel men dem satt inte direkt och skrek, så om man vill spela lite så finns ju den möjligheten där också. Men man slipper alla fjortisar som sitter och skriker som knappt kommit in i molnbrottet.
Ja om du vill veta något mer kan du ju fråga. 🙂
Sen så till sist så var nätverket och internet mycket stabilt.
EDIT: Det som sög var ju att nån B radio var där och lirade, tyckte dem inte var bra alls och dem blev överröstade av dem andra högtalarna i där ändå iofs. :bgrin:
Tycker dem kan fixa dit Radioseven till detta Scenzone iaf. Sen så spelade dem Mora Träsk - Honky Tonk precis innan Remdy Crewet skulle göra det, då blev dem riktigt hatade av alla där inne för dem förstörde ju liksom den riktigt morgongympan i och med det.
Det fanns ju möjlighet att duscha om man ville och det fanns gott om toaletter och omklädningsrum, fast det kanske du redan hade räknat ut eftersom det är i Solnahallen. Ligger ju även restauranger nära Solnahallen men Max som ligger nästan precis intill är det sämsta Max jag ätit på man fick fel saker hela tiden och antagligen orkade man inte säga till eller så nekade dem vad man hade beställt eller så var det iaf en gång för mig när jag beställde massa extrasaker till min meny som stor läsk o stor pommesfritt osv. Så säger jag det så säger han att det inte är så, då kan man snacka om paff man blev. Irriterad blev man då. 😡
June 23, 2002
chrippaz wrote: Låter schysst, roligast att åka med kompisar dit, annars skulle jag lätt ta scene, det verkar vara trevligare. Men ifall alla andra som ska med tycker game får man väll vika sig. Tack för beskrivningen, ska du dit i år igen?
Jo klart man åker dit med polare, är nog lite tråkigt att åka dit ensam men. 🙂
Det är nog ganska stor skillnad på game och scene ja fast jag vet inte riktigt aldrig varit på game så.
Jajamen jag ska nog dit iår igen om jag inte är ute och reser eller något liknande. 😉
March 23, 2003
chrippaz wrote: Gamezone antar jag bara är massa cs fjortisar?
Scenezone verkar seriösare, men är jag gillar inte elektronisk musik så det verkar inte så bra det heller. Skulle ju vara kul att åka på nått lan i sommar, kanske får bli futureX istället.
FutureX blir inte av har jag hört...
Jag ska lätt på gamezone i varje fall, det är dit polarna drar...
men man behöver ju inte va csfjortis o sitta o lira 24/7 bara för att man åker på gamezone... 😛
June 23, 2002
Templar- wrote: [quote=chrippaz]Gamezone antar jag bara är massa cs fjortisar?
Scenezone verkar seriösare, men är jag gillar inte elektronisk musik så det verkar inte så bra det heller. Skulle ju vara kul att åka på nått lan i sommar, kanske får bli futureX istället.
FutureX blir inte av har jag hört...
Jag ska lätt på gamezone i varje fall, det är dit polarna drar...
men man behöver ju inte va csfjortis o sitta o lira 24/7 bara för att man åker på gamezone... 😛
Men man gör så att man släppar med polarna till Scenzone istället för att bli medsläppad till Gamezone. 🙂
1 Guest(s)