September 8, 2001
November 22, 2001
citerar reglerna på dhs event data:
"You should preferably be able to pack your gear on and below your table space, which is 83 x 60 centimeter. A 21" monitor is not recommended."
fick för mig att det var 60cm i bredd, då detta är standardmått då man mäter bord. men d kan ju va 83, kanske är mer logiskt. teoretiskt sett vet vi ju fan inte :F
September 8, 2001
On 2001-11-16 19:37, Moneyman_X wrote:
jag vill inte fara på dh ändå för det första är det dyrt och för det andra så är det BBB som står för linan och BBB gillar jag inte!!!!!detta tycker jag om BBB: :spy:
Fel, det är arrowhead och ebone som levererar uppkopplingen på dh.
November 22, 2001
On 2001-11-27 09:29, Moneyman_X wrote:
On 2001-11-24 20:02, rAWTAZ wrote:
men för i h*****e, det handlar inte om kass luft (!)åk du på DH, så pyser vi till Kramfors å har stämmar oss 😛
jag sade att luften nog kommer att bli kass på DH inte Ru!!!!!
japp, mena inte dig så mkt 😛 klart vi inte har kass luft på rU :PP
May 8, 2001
On 2001-11-23 11:47, Moneyman_X wrote:
dah kanske men hur j**la dålig komme rluften att bli där inne då tänk dig 5000 pers och 5000 datorer!!!!! fyfan!!!!!
så du åker inte på LAN där luften är dålig?
bra tänkt.
Förresten, medan ni sitter och leechar på 235 datorer och en 2 mbits uppkoppling leechar vi på 5000 datorer och 1 Gbit. sug på den du 😛
September 20, 2001
Men hallå grabbar, ta o coola ner er lite nu... De e väl ingen tävling om vilket lan som e bäst/störst/fränast mm. Måste man försöka att vara bäst & coolast hela tiden?
Försök och förstå att alla inte har möjlighet att åka på ex. DH. Vi ska väl istället vara glada över att det anordnas lan runt om i Sverige. Oavsett storlek. Man får inte roligare än man gör sig brukar det heta.
Ps. Moneyman, e du från Kramfors?
Ha de så bra nu allihopa i helgen, oavsett var ni är
// Marie
August 15, 2001
On 2001-11-28 18:52, Marie wrote:
Men hallå grabbar, ta o coola ner er lite nu... De e väl ingen tävling om vilket lan som e bäst/störst/fränast mm. Måste man försöka att vara bäst & coolast hela tiden?Försök och förstå att alla inte har möjlighet att åka på ex. DH. Vi ska väl istället vara glada över att det anordnas lan runt om i Sverige. Oavsett storlek. Man får inte roligare än man gör sig brukar det heta.
// Marie
Kommer bli fetröjj på RU, fast det går faktiskt inte att jämföra me DH, pga. storleken och alla små äckliga kapitalister i söder som ska på det... 😛
Marie: Är rumskamrat me moneyman_x, och ja, vi bor i kramfors som du kan se 😀
September 4, 2001
November 9, 2001
On 2001-11-27 20:54, chrille wrote:
On 2001-11-23 11:47, Moneyman_X wrote:
dah kanske men hur j**la dålig komme rluften att bli där inne då tänk dig 5000 pers och 5000 datorer!!!!! fyfan!!!!!ni har inte e gbit uppkopling det är bara lankabeln som ligget på 1 gbit
så du åker inte på LAN där luften är dålig?
bra tänkt.
Förresten, medan ni sitter och leechar på 235 datorer och en 2 mbits uppkoppling leechar vi på 5000 datorer och 1 Gbit. sug på den du 😛
November 9, 2001
On 2001-11-28 18:52, Marie wrote:
Men hallå grabbar, ta o coola ner er lite nu... De e väl ingen tävling om vilket lan som e bäst/störst/fränast mm. Måste man försöka att vara bäst & coolast hela tiden?Försök och förstå att alla inte har möjlighet att åka på ex. DH. Vi ska väl istället vara glada över att det anordnas lan runt om i Sverige. Oavsett storlek. Man får inte roligare än man gör sig brukar det heta.
// Marie
jag bor i kramfors då då???
1 Guest(s)