September 3, 2006
Precis som topic.
Det är ju en ren djungel där ute. Sitter med en Belkin av något slag nu (min hyresvärds) och efter att hon köpt sig en bärbar dator så börjar uppkopplingen störa sig totalt. Internet lägger ner 5-15 sekunder lite då och då, vilket är skitjobbigt när man sitter och spelar online på Xboxet...
Så min fråga är, vad ska jag köpa mig för router som passar mina ändamål? För det måste väl vara routern som är problemet i sammanhanget? För det har inte strulat såhär innan.
Tack på förhand.
March 13, 2008
Snorch har en fin tabell i tråden
March 13, 2008
Sitter med en Belkin av något slag nu (min hyresvärds) och efter att hon köpt sig en bärbar dator så börjar uppkopplingen störa sig totalt. Internet lägger ner 5-15 sekunder lite då och då, vilket är
Jag tenkte det kunne hjelpa att kolla frekvenser på kanalene til den trådløse routeren.
Kanskje er det en annan kanal som funkar bettre?
September 3, 2006
Mean Machine wrote: Så du hänger här med, din PSC-buse...
Vilken server vad ska gå genom gör ingen skillnad på ditt WLAN, det är ju en bit mellan den nordamerikanska servern och ditt WLAN så att säga.
Javisst gör jag det. Dock inte lika aktiv här som på PSC. Angående NTP'n så var jag tvungen att fråga, så det inte var någon sån skitsak som förstörde.
1 Guest(s)