April 20, 2002
Pojo wrote: [quote=Tintin]De jobbar ju fortfarande i samma företag, lite kommunikation är aldrig fel...:D
Har du varit och haft nån insyn i såna företag?
Det kan vara andra företag som har hand om olika delar i det tekniska eller liknande.
Telias nät servas av Scanova, det vet jag ja. Och Scanova ägs av Telia så det tillhör samma företag.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
February 16, 2004
Tintin wrote: [quote=Pojo][quote=Tintin]De jobbar ju fortfarande i samma företag, lite kommunikation är aldrig fel...:D
Har du varit och haft nån insyn i såna företag?
Det kan vara andra företag som har hand om olika delar i det tekniska eller liknande.
Telias nät servas av Scanova, det vet jag ja. Och Scanova ägs av Telia så det tillhör samma företag.
Men det betyder inte att de sitter vid samma kaffebord.
Och ett det är ett väldigt sort företag.
April 20, 2002
Fortfarande gäller det ju att de borde ha kommunikation mellan varandra.
Fast du kanske gillar kaosföretag som inte snackar emellan varandra? Annars förstår jag inte varför du envisas med att diskutera över huvud taget.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
February 16, 2004
Tintin wrote: Fortfarande gäller det ju att de borde ha kommunikation mellan varandra.
Fast du kanske gillar kaosföretag som inte snackar emellan varandra? Annars förstår jag inte varför du envisas med att diskutera över huvud taget.
Kanske för att få dig att inse att det finns ingen kommunikation mellan dem för småsaker.
April 20, 2002
Pojo wrote: Kanske för att få dig att inse att det finns ingen kommunikation mellan dem för småsaker.
Att deras Internettjänst inte fungerar till 100% är ju småsaker....visst.
Jag har inte sagt någonstans att jag tror det FINNS bra kommunikation mellan dem, eller hur? Jag klagade på att kommunikationen INTE fanns.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
1 Guest(s)