August 8, 2001
vad tycker ni?
ska man vara uppe hela nätterna o inte sova ett skit eller sova nånnågra timmar..
själv brukar ja vara vaken men man kanske blir lite mer piggare om man sover nån timme.. man kan ju aldrig palla o vara uppe dygnet runt på dreamhack? spelar ingen roll hur mycke koffein o shitt man får i sig..
kommer fortfarande vara som ett quakande lik?
August 8, 2001
On 2001-08-09 20:21, Krippa wrote:
Ett tips! Håller er vakna!!! När jag var på Remedy2001 så hade jag varit upp 45-50h å så morgon innan vi skulle hem så gick jag å la mig i ca 5h å när jag vackna så var min burk borta 🙁 HÅLL ER VAKNA!!!
åfan.. ingen av dina polare som såg nåt?
snodde dom hela jewla burken?
inte bra.. :[
August 22, 2005
On 2001-08-09 21:45, quadd3n wrote:
On 2001-08-09 20:21, Krippa wrote:
Ett tips! Håller er vakna!!! När jag var på Remedy2001 så hade jag varit upp 45-50h å så morgon innan vi skulle hem så gick jag å la mig i ca 5h å när jag vackna så var min burk borta 🙁 HÅLL ER VAKNA!!!'åfan.. ingen av dina polare som såg nåt?
snodde dom hela jewla burken?
inte bra.. :[
Jepp hella l*vla buken 35-40 lax 🙁 köpte den i october på min födelsedag!
En av mina polare som satt bredvid mig var borta i ca 5-10min å två andra satt å kloda på en film men de satt typ 10-30m där i från... >(
April 1, 2001
Om det var någon som var på Infinity-LAN 2001 i Kungsbacka, så kanske ni vet att det var nån som blev av med en disk. Men crewet blev så lipiga så dom sa att om inte den som hade tagit den stackars pojkens disk kommer fram med den så stänger dom av nätverket och strömmen för hela j**la lanet. (600 pers)
Det värsta var ändå, att dom trodde verkligen själva att den som tagit disken skulle komma gfram och säga 'hej, det var jag som snodde disken, här får ni tillbaka den'.
Han fick inte tillbaka disken, och dom vågade inte stänga av allt.
Men det är jävligt dålig stil att sno saker så... klart att om alla på ett helt LAN sover, och man själv är i behov av en cd-r eller är lite törstig som någon ovan sa, eller rök/snus sugen o såna saker, så kan det ju hända att man är lite oärlig. Men nåt som är värdefullt går ju inte...
35-40 papp ? Vafan, hade du med dig en 'high-end workstation' ? 😀
August 8, 2001
bara o be bordsgrannen vakta?
man lär väl känna dom andra som sitter runt omkring en om man é smart.. alla sover ju inte samtidigt eller? eller så skippar man o sova men man måste ju äta :
asch.. ja ska fixa nån sorts lås.. eller fixa en exakt skräddarsydd betongplatta o lägga längst ner i burken.. 😛
blir ja av med burken ändå blir det blodbad inne på dh..
:bash:
:gunsfire:
July 19, 2001
Fyfan vilken dålig stil att stjäla på LAN! Man får helt enkelt ha en handboja som man fäster i datorn och på sitt ben, då får de lite problem.
Eller så kan man installera ett sådant där säkerhetskort som sprutar röd färg på den som försöker öppna datorn utan rätt nyckel.
Sedan är det bara att leta upp den personen och straffa.
2 Guest(s)