November 16, 2002
:banghead: Det värsta Lanet jag har varit på spårade ur totalt när samtliga deltagare upptäckte att internetroutern och allas datorer va totalt nersmittade med tre olika virus "Nimda.32, Loveletter och nåt spyprogg virus" så det blev på några minuter ett super ScAnLAN!! intresset försvann snabbt efter det så drog hälften ut och försvann till grundskolans avslutning för att hitta sig lite fjortisar att ragga på.
:bash: gud nåde den människa som upfann data viruset
April 20, 2002
Vart var det DH?
Hur länge har det körts i Jkpg?
Sen 2000 eller?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
July 28, 2001
mitt sämsta lan: RZ-Örebro.
nätverk? ja om du endast vill ha kontakt med dom på din rad.
internet GLÖM DET! faan sätt dej hemma istället... men den trevliga crewn dom fick internet + nån jävla radio! men vi som kom dit för att kunna ha lite trevligt neeee.
cs? endast dom på din egen rad... men dom som var med i turneringen dom kunde köra...
maten: mmmm äcklig kebab å hamburgare...
FY FAAN OM DOM KÖR ETT RZ IGEN I ÖREBRO!!!
October 24, 2002
men HALLÅ! ingen som varit på Remedy Summer...?
Temperaturen var ju 40 grader lr mer, skulle du gå längst in, till kiosken och köpa choklad i smörform,,, blev du bemött av en varm, nästan het "luftvägg",,, Pust! outhärdligt att sitta i den värmen, då får det hellre vara för kallt..
visserligen öppnade dom ju portarna på sidorna, men det hjälpte ju inte mkt, sen att strömmen gick några gånger här och där, det får man nog acceptera (!). det är ju lan, friskt kopplat..
visst var det ett kul lan men hemskt om man jämför med andra
July 11, 2002
Var på LAnfantasy i Sommras I gävle 150 pers!
fyfan vad o organiserat lan, 2 veckor innan lanet skulle bli så sa dom att lanet inte skulle bli av. senare 1 vecka innan de sa att lanet skulle inte skulle bli av så skulle lanet bli.
Internet hoppade sönder sig, i lokalen var det 30c och toaletterna var så jävla ner s***na...
Usch, men nu så det bli ett nytt Lanfantasy till jul med bättre recurser..
hoppas det blir ett bra
2 Guest(s)