April 4, 2002
Imlal wrote: Ringa till sin ISP, om du har tur kan de ge dig lösenordet direkt över telefon, eller om ni har någon mobil registrerad brukar man kunna få det som SMS annars skickar de som vanlig post.
Fast det var dom som behövde det (!?) när jag ringde till dom 🙁
Ska prova och se om dom kan sms:a det, fast jag tror ju inte mobilen finns regad hos dom.
Annars, vet någon vart filen ligger där det är sparat?
January 20, 2003
Titan@Forum wrote: [quote=Imlal]Ringa till sin ISP, om du har tur kan de ge dig lösenordet direkt över telefon, eller om ni har någon mobil registrerad brukar man kunna få det som SMS annars skickar de som vanlig post.
Ska prova och se om dom kan sms:a det, fast jag tror ju inte mobilen finns regad hos dom.
De kan både ge och ändra lösenordet, om personen i supporten inte klarar av det så sitter han/hon på fel arbetsplats.
Så ring igen.
April 4, 2002
Guufi wrote: [quote=Titan@Forum][quote=Imlal]Ringa till sin ISP, om du har tur kan de ge dig lösenordet direkt över telefon, eller om ni har någon mobil registrerad brukar man kunna få det som SMS annars skickar de som vanlig post.
De kan både ge och ändra lösenordet, om personen i supporten inte klarar av det så sitter han/hon på fel arbetsplats.
Så ring igen.
Tack Imlal för tipset det gjorde så att det löste sig öven om det inte blev rikgtigt så.
Ringde igen lite senare, då enbart för lösenordet och dom kunde enbart skicka det men post, vilket skulle dröja för länge, men efter lite trixande fick jag det till slut 🙂 Så då kunde jag ringda upp igen angående mitt första ärende.
2 Guest(s)