December 15, 2002
ruski2 wrote: han har det, men hur kan det påverka så mkt? jag har ju samma, inget fel med mitt internet. samma brandvägg asså...
De kan skilja en massa mellan 2 burkar. Testa att mäta uppkopplingen med TP-test. Både med och utan brandvägg.
August 12, 2003
DET GÅR SÅ JÄVLA SEGT!!! går inte att ladda ner i mer än 20kbs, att surfa på tele2 egna hemsida går skit, skit. går inte att lyssna på winamp radio hlr, buffrar hela tiden. inte fan kan en brandvägg påverka så mkt
test failed-test timed out kom på tptest, både med och utan BV.
December 15, 2002
ruski2 wrote: DET GÅR SÅ JÄVLA SEGT!!! går inte att ladda ner i mer än 20kbs, att surfa på tele2 egna hemsida går skit, skit. går inte att lyssna på winamp radio hlr, buffrar hela tiden. inte fan kan en brandvägg påverka så mkt
test failed-test timed out kom på tptest, både med och utan BV.
Mitt råd är att prova med en helt annan dator samt kablage mot samma uppkoppling. Kvarstår problemet så kontakta supporten. Kanske någon i huset som tar all bandbredd.
August 12, 2003
han hade segt bahnhof innan oxå, o segt telenordia innan de.
han har visst delat upp kopplingen med andra i sin lägenhet, men om det e bara han som e uppkopplad lr bara han som tankar så går det ändå sakta.
en kompis kom hem till mig o vi satt 2st på min lina, inga probbs, gick snabbt för oss.
November 26, 2002
Och jag som klagar på Tiscali... Hade tänkt byta till Tele2, men det lär inte bli av efter att ha hört detta! Tiscali har bra fart men kan strula att lyckas logga in. Plus att dom meddelar aldrig om det beräknas ngn störning i trafiken. Bahnhof var oxå en av mina alternativ tidigare...
Varför har vi inte BBB???
2 Guest(s)