March 12, 2002
Hej!
När jag gick i högstadiet (länge sen) så skrev man nått i kommandotolken så man kunde slöa ner andras internetuppkoppling riktigt ordentligt, man skrev något plus deras ip nr.
Skulle vilja göra det med brosans dator när han är dum och så.. 😛 Men kommer inte ihåg vad man skrev. Någon som vet?? 👿 👿 👿
October 17, 2004
October 26, 2002
han fattade kanske inte att han inte är moderator och att man kunde låsa trådar om man bara skrev så...
jag minns att det hade med netsend att göra men det funkar inte så bra längre pga av ökade hastigheter men det kanske finns sätt.... även om jag viste det så skulle jag nog inte berätta eftersom jag tycker du söker fakta av fel anledningar
October 17, 2004
August 16, 2002
dupa666 wrote: du kan ju låasa hela deras dator om du skapar en .bat fil med netsend kommandot och så att den lägger om det så länge progget är igång. är det igång i ca 5 sekunder så har han tusen rutor att klicka bort och många doter börar fukka rejält
tja om hans brorsa är smart så startar han om, och avaktiverar net send genom att skriva net stop messenger i kommandotolken... han behöver inte ens starta om... bara skriva det, sen klicka på översta rutan och hålla ner enter så försvinner dom snabbt
1 Guest(s)