April 30, 2005
April 30, 2005
June 1, 2005
ViU wrote: [quote=Zadazi^[696]]Du bör tänka på att ta med dig dator. 😛
Jag har faktiskt tänkt lämna den hemma.
kk, Ska du var t.ex crew? 😉
Själv sitter man i alla fall på rad 7(Raden åvanför swestrasse), plats kommer jag tyvär inte ihåg.
EDIT: Hur länge brukar man få stå i kö till insläppet om man kommer vid 2-3 tiden?
July 29, 2003
Zadazi^[696 wrote: ][quote=ViU][quote=Zadazi^[696]]Du bör tänka på att ta med dig dator. 😛
Själv sitter man i alla fall på rad 7(Raden åvanför swestrasse), plats kommer jag tyvär inte ihåg.
EDIT: Hur länge brukar man få stå i kö till insläppet om man kommer vid 2-3 tiden?
Insläppet är kl 8
August 27, 2003
Zadazi^[696 wrote: ][quote=ViU][quote=Zadazi^[696]]Du bör tänka på att ta med dig dator. 😛
Han ska slava i NH-support. Likaså jag.
December 15, 2002
Har inte råd att komma iväg till DH, men eftersom jag är stammis här på NH sen nästan 3år så tycker jag att ni borde bjuda mig på inträdet. 😉
Nä, men jag ska försöka fixa lite pengar så att jag kan komma, är faktiskt väldigt sugen. Ifall jag fixar biljett så kommer jag och hälsar på er i båset.
1 Guest(s)