July 11, 2002
överdriven topic men sitter just nu på lan (300pers :)) och de har fixat en underbar skol lina *inte*, som har spärrat det mesta osv.
hmm, alla är desperata och kolla efter sin lunar, finns det någon som sida som man kan kolla den via en websida, kommer ihåg att det finns typ http://www.lunarstorm.tk eller safeweb.com som man kan köra via men de har spärrat allt. ):
April 1, 2001
Cyberhawk wrote: ifall man skriver ip:t funkar det nog (gör det i våran skola)
Dom smarta skolorna spärrar just IP adressen, kanske MAC adressen och inte DNS adressen.
Själv tycker jag att alla skolor bör spärra siter som lunarstorm och andra stora communitys. Då kanske folk skulle göra nåt vettigt i skolan...
March 15, 2002
Iceman wrote: [quote=Cyberhawk]ifall man skriver ip:t funkar det nog (gör det i våran skola)
Dom smarta skolorna spärrar just IP adressen, kanske MAC adressen och inte DNS adressen.
Själv tycker jag att alla skolor bör spärra siter som lunarstorm och andra stora communitys. Då kanske folk skulle göra nåt vettigt i skolan...
mjo det är ju ganska förståeligt om de gör det ivf + att de blir ju mer utmaning 😀
March 15, 2002
Iceman wrote: [quote=Cyberhawk]ifall man skriver ip:t funkar det nog (gör det i våran skola)
mjo det är ju ganska förståeligt om de gör det ivf + att de blir ju mer utmaning 😀
2 Guest(s)