December 28, 2000
Hur tycker ni man ska lägga upp sömnen på ett LAN?
Om vi säger att man ska vara på ett som varar under tre nätter.
Är det bättre att sova lite varje natt än att t.ex. inte sova första natten och kanske sova mer andra och tredje. Eller vara uppe ännu längre.
Hur tycker ni man ska lägga upp sömnen?
May 26, 2001
Sov regelbundet. Försök inte sitta uppe i typ 2 dagar i sträck eller så... då kommer du bli så trött att du sover kanske en 12 timmar och då missar du mycket kul.
Nedan följer mitt schema: 😀
Insläppet klockan 18 på en torsdag. Du är håller på till en ca 6 på morgonen. Går och lägger dig i ett hörn, till en ca 10. Sen är du igång igen. Du spelar, leechar, eller vad du nu vill fram till omkring 3 på lördagsmorgonen. Nu sover du lite igen, omkring 4 timmar. Sen försöker man hålla sig vaken tills dess att partyt slutar. Det är ju ett tag tills dess, men det brukar gå rätt fint med tanke på att man haft lite småsömn innan.
På detta sättet lägger jag upp LANen! 😀
December 20, 2000
December 23, 2000
jag kommer nog sova 5-7 timmar och leecha filmer som en galning....och vakna upp och burna och sedan bränna ut av bara "#%"#%..
spela lite till...leecha lite till...reboota burken. (win2k).... kolla andras moddar....
sova 2 timmar...upp igen......spela....sova 3 timmar...spela igen....etc etc...
May 3, 2001
2001-05-29 21:43, skrev LKC10:
NEJ... NEJ... MAN ska inte sova på LAN
hmm...... alltså menar du allvarligt inge sova på 72 timmar..... då e man utslagen mer än 20 timmar.... ne jag anser att på LAN ska man ha roligt..... man har helt klart mer roligt om man har sovit åtminstone 4-6timmar per natt..... hur roligt e det att sitta och LANa om allt man tänker på e att sova......
May 11, 2001
Min strategi på truegamerz lan som varade i 5 dagar var som följande:
Första natten sov jag 3h efter kl 8 på morgonen, min polare väckte mig sen för att det tjöt i datorn, samma sak andra natten men de 2 sista nätterna, då sov jag ingenting, mycket spelar glädje med förde det 😀
1 Guest(s)