September 20, 2006
Hej!
Kan låta som ett märkligt problem, men jag skulle vilja spärra så att man inte kan spela WOW genom mitt nätverk och jag har inte tillgång till datorn som det spelas WOW på, men all trafik går genom utrustning som jag har full kontroll över.
Finns det något speciellt som man kan spärra som dessa servar har gemensamt?
Tacksam för svar...
September 20, 2006
Vad i hela friden. klister i hjärnan. 😕
http://www.blizzard.com/suppor.....d=aww0790p wrote: World of Warcraft uses the TCP protocol on port 3724.
Tack för att du sparkade igång min förtillfället otroligt tröga hjärna.
September 20, 2006
makhra wrote: Varför ska du spärra Wow? Är det nån som har kapat ditt internet och sitter å lirar? Kanske nån som nallar Wlan? 😀
Försöker rädda livet på en som kanske borde ta tag i sitt liv istället för att sitta och spela hela nätterna.
Lär bli poppis tror jag. 🙄
February 1, 2004
Tropicana wrote: [quote=makhra]Varför ska du spärra Wow? Är det nån som har kapat ditt internet och sitter å lirar? Kanske nån som nallar Wlan? 😀
Försöker rädda livet på en som kanske borde ta tag i sitt liv istället för att sitta och spela hela nätterna.
Lär bli poppis tror jag. 🙄
Ja man har ju hört en hel del om hur Wow gör folk beroende. Det är helt klart en välgärning du gör! Kanske också det enda sättet...
March 10, 2003
World of Warcraft uses: 3724 8086 8087 9081 9090 9097 and 9100.
Säger en sida på Google, men jag trodde man kunde spela i passive mode. Har mig veterligen aldrig öppnat
portar i en router för att spela WoW då jag lirade det för 1.5 år sedan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
1 Guest(s)