August 28, 2002
finns säkert en anledning till att du blev g-linad, eller? Isåfall kanske du ska fatta vinken..
Om det inte finns någon anledning till att de g-linade dig så finns det möjligheter att kontakta dem på deras hemsida: http://www.quakenet.org
August 2, 2001
finns säkert en anledning till att du blev g-linad, eller? Isåfall kanske du ska fatta vinken..
Om det inte finns någon anledning till att de g-linade dig så finns det möjligheter att kontakta dem på deras hemsida: http://www.quakenet.or
Öhm.. han skrev ju inte ens villket nät han var linad ifrån, hur kan du veta att det var quakenet?
Btw, så tror jag inte att det är nån här som är så dum att han/hon ger ut ett gratis shell till nån okänd.
September 13, 2001
cyrus` wrote: Hej alla.. Nån som kan dela ut ett SSH (Secure SHell unix) konto till mig eller nån som känner nån som kan göra de?har blivit g linad på mIRC. 🙁
BTW g-linad på mIRC ???
mIRC är en windowsclient.
September 13, 2002
The Whistler wrote: Okej... Nu hänger jag inte riktigt med.
Vad är ett shell?
Har det något att göra med "shell extensions", dvs ytterligare alternativ vid högerklick i t ex explorer?Nåja... Nu fick ni mig att känna mig riktigt n00b. :bok:
och vad e g-linead..?? det e andra gånget jag ser ett inlägg om det..
January 4, 2001
The Whistler wrote: Okej... Nu hänger jag inte riktigt med.
Vad är ett shell?
Har det något att göra med "shell extensions", dvs ytterligare alternativ vid högerklick i t ex explorer?Nåja... Nu fick ni mig att känna mig riktigt n00b. :bok:
Ett shell-konto är en server med ett Unix/Linux system som ger dig en egen användare på systemet, som du sedan kan ansulta till från en ssh client...
January 11, 2003
ViU wrote: Självklart kan du få ett shell hos mig, så att du kan göra om samma misstag och få min linux box glinad också.
anledningen att jag blev g linad var att de var för många online från de internet jag har nu..de är svin dåligt..den tror att alla är från samma host..(kabel7mbit)..
:P
December 25, 2000
cyrus` wrote: [quote=ViU]Självklart kan du få ett shell hos mig, så att du kan göra om samma misstag och få min linux box glinad också.
anledningen att jag blev g linad var att de var för många online från de internet jag har nu..de är svin dåligt..den tror att alla är från samma host..(kabel7mbit)..
Snacka med admins på servern isåf. Dom kan fixa sådana saker.
1 Guest(s)