April 4, 2003
Min kompis och ja funderar att dra på dreamhack i år... Men å andra sidan så vet ja inte, förra året blev min klasskompis "bara" av me sin mus och helt nya kosslurar. Är detta lika vanligt som han påstår eller?? appropå ingeting, nått bra tips för hur man ska få med sig skärmen, de väger för***ligt.
September 27, 2002
Sitt några som du känner, och vakta varandrasaker.
Antar att ni inte sover exakt samtidigt, drar ni alla och äter be någon i närheten hålla koll på de samt "göm"/ta undan mus, hörlurar mm...
Ha INGET som man bara kan gå förbi och ta, typ mobiltele, plånbock, hörlurar (som inte är instta i datorn) mm
September 4, 2002
Håll i grejerna eller sätt upp en skylt där det står "Varning! Alla mina saker är ollonduttade till varje millimeter!" eller det kanske inte är så bra vid närmare eftertanke. Det kan juh finnas bögar och dylikt (SweClockare) där :bgrin: .
EDIT TILL MAX: ta inget personligt
January 30, 2003
May 23, 2001
En polare till mig blev av med sin mobiltelefon när han vär på DH men det var typ 99 eller nått. Finns nog några på DH som inte kan se skillnad på mitt eller ditt, så håll koll på grejjerna. Speciellt om ni sitter på en kant, väldigt lätt för någon att bara gå förbi och ta nått som ligger löst då.
July 11, 2001
February 21, 2003
Det är ju bara att ta med sig ett sunkigt tangentbord och en mus som funkar och som dessutom tål lite cola-spill
Men Koss-lurar ska man hålla hårt i. Schysst idé det där med larmet, måste fixa fram nåt bra till min 😛
Men att folk ens vågar försöka stjäla på ett sånt ställe där det cirkulerar en massa folk. Och skulle jag komma på nån skulle den personen sedan kunna klia sig i örat med armbågen.
January 30, 2003
airman wrote: The evil bug Du ser inte så ond ut 🙂 Är din avatar en bild på din katt lr har du hittat den någon annanstans?? Den ser väldigt o-ondskefull ut iaf 😀
OffT: Jo min avatar är en bild på en kattunge och min sign är bara för att få lite uppmärksamhet. Jag är såå snäll egentligen.
July 19, 2001
Förutom att du är ond.. :p
Stjälv är jag helatiden vid datorn på lan.. Förutom när jag inte är det..
Men det är asenkelt att larma sin dator. Man tar bara ett överfallsalarm och sätter den i datorn. Sedan tejpar man fast snöret i bordet.. Vipps så har man ett tjuvalarm 🙂
September 5, 2001
Om AMD = Ta med flänsen och grafikkortet
Om Intel = Ta med processorn och grafikkortet
Annars kan du ta bort fronten och ta ut startknappen i avskräckande syfte.
Bäst vore du juh om du inte sov
1 Guest(s)