December 15, 2002
Gueno wrote: Tänkte sätta ett hänglås runt alla kablar så att man måste ta med allting om man skulla ta nått..
Ser lite misstänksamt ut om man kommer och går me allating..
hehe..precis vad ska crew:en tänka om det går iväg nån mitt under DH:t 🙂
"jag är trött" 🙂 det är ett argument som jag tror att dom inte skulle tro så hårt på... 8)
May 7, 2003
Och sen går det ju faktiskt securitas vakter där hela tiden.
Heee jag tror inte att nån stjäl mina grejor helt obemärkt det är jag på bilden (Skärmen väger över 40kg)
January 8, 2003
Så bra att det sitter litta lås på TT-xaser II tornet man har å andra sidan kanske det är lätt att dyrka upp men det borde avskräcka lite tror jag. Har ett fint IBM tagentbord från 92 so mtål allt från att tappas till att bada i cocka det ska såklart med dit, sen är det värre med min intellimouse 3.0, everglide musmatta och headset såklart men jag får försöka gömma dem.
October 28, 2002
Ta med er tngt bord, webcam, lurar, mus i en ica kasse bara när ni ska sova...
Min 19" snor ingen i första taget, väger ett ton!
Sen det där med webcam o lapp va smart...
Om man tejpar fast ett överfalls alarm i botten av lådan, leder det lilla snöret ut och in under lådan, tejpar fast snöret i bordet under lådan så det inte syns, låter det utav bara helvete om man lyfter datorn...
sen, man lär jue inte åka själv, man lär jue va några stycken, och det lär jue alltid vara en som inte sover som kan vakta...!
January 8, 2003
ött har inte blivit av med når än. mer än min 40GB disk som jag sålde.. hehe. Hoppas man inte blir av med nå heller innana man ska hem.
Dadde live@DH
October 27, 2001
I år blev vi inte av med något, men förra året blev både jag och min kompis av med varsin sovsäck.
PaiN dead@home
December 15, 2002
PaiN wrote: I år blev vi inte av med något, men förra året blev både jag och min kompis av med varsin sovsäck.
PaiN dead@home
ehrmm vart satt du ? 🙄
October 27, 2001
GoggeL wrote: [quote=PaiN]I år blev vi inte av med något, men förra året blev både jag och min kompis av med varsin sovsäck.
PaiN dead@home
ehrmm vart satt du ? 🙄
Snarare, vart jag sov 😛
I sovsalen. Detta var innan de hittade på att man skulle ta med sig sin sov-utrustning till sin plats. En sak är att folk lånar ens saker (gillar dock inte tanken att någon lite fjortis ligger och drägglar i min påse), men när de sedan går ett steg till och tar med sig den hem, då har de gått för långt. Kompisen blev av med en haglöfs säck och jag blev av med en everest säck, det är lite små drygt att bli av med sånt.
1 Guest(s)