August 25, 2001
Gueno wrote: Tänkte sätta ett hänglås runt alla kablar så att man måste ta med allting om man skulla ta nått..
Ser lite misstänksamt ut om man kommer och går me allating..
hmm...det var riktigt klyftigt 😀
men får det verkligen plats?
annars kan man ju ta hänglås + sisådär 20 meter silvertejp
(hänglåset ska vara under silvertejpen så dom kanske försöker iaf :blink:
August 6, 2003
Ang. DH Summer 03, som var för ett antal månader sen. Ni som inte hitta era sovsäckar & dylikt, så fanns dom i en fin hög vi staplade upp nästan vid ingången. Sen till er som sov på linjerna (Där man inte skulle sova) eller utanför, lär er förstå första gången man säger till, det var en aning jobbigt att säga till samma person 2 - 3 ggr.
Larm. Jag har ett smidigt "larm".
[Image Can Not Be Found]
Bara att sätta innanför chassit vid plåten, och när någon försöker öppna sidan så pling-plongar det.
August 25, 2001
keffing wrote: men va fan ta med ett basebollträ o sov med ett öga öppet... min polare här i bromsten var på ett lan i rissne en gång o nån jälva tattare där försökte baxa hans mobil.... han sprang efter o tog sin mus (explorer 3.0) o började banka killen med den...
Haha det skulle jag vilja se 😀
July 8, 2003
PinGaSuS wrote: Och sen går det ju faktiskt securitas vakter där hela tiden.
Heee jag tror inte att nån stjäl mina grejor helt obemärkt det är jag på bilden (Skärmen väger över 40kg)
Hehe, vadå? Du har ju ffs hjul på datorn bara att rulla iväg. Man kan ju tom sitta på den och typ... Skejta iväg... =) Iofs skulle folk bli misstänksamma. Den bästa idén hittils är att sätta hänglås, eller inte sova med det blir man så trött av att inte göra. =)
March 19, 2003
Vissa datorer har en liten öggla som man kan få in ett lås i, och innanför bygeln på lådet kan man trä igenim mus, tangentbord, lurar sladdarna igenom och det går inte att bara ta dem då, om de nu sliter av de så får de inte med kontakten och kan bli jobbigt att mekka ihopp så de kanske avböjer att sno då.
March 28, 2003
March 21, 2003
simpn wrote: bygg ett vajerlås o sätt fast i chassit, så att man kan låsa fast mus o hörlurar 😉
Man tar ett snack med dem som sitter bakom brevid också om att man ska ta o setill de andras grejjor medans de e borta o så så funkar det nog bra jag har alldrig blivit av med nåt på DH....(har man tur så sitter man brevid ett par stora starka poliser lr nått....)
February 1, 2004
G3N3R@L wrote: jag tror inte man behöver oroa sig om man håller koll på sina saker!
det finns ju vakter, de som stjäl grejer där borde ha fette spö.:gunsfire: Sweclockers suger fett, de är ett gäng fjollor.
rediga Nerds hänger på :pray: Nh
Fel, finns typ inga vakter.
Finns bara 'crew' som är småglin på 14 år som åker runt på sina fjolliga kickbikes (LEKER).
Hata puckobarnen men så finns det riktiga också, typ 3-5 st som bara står vid ingångarna och släpper in kall jävligt luft som gör så man fryser till IS (TVÄRDRAG).
That is the TRUTH about DH.
1 Guest(s)