June 19, 2003
Remixkungen wrote: men då AEGER jag er alla. Lan med 3 pers. det var kul
heh... har setat på två-pers LAN 😀 ..men typ 10-pers LAN e ju kul, med sina närmaste dator-lurkar, sitter o ghostar o driver med de andra... det tyngsta jag vart med om e ett 18-pers LAN... hehe ganska patetiskt men ändå, riktigt kul... Som sagt, dåligt med "mega-lokaler" 😛
June 18, 2002
January 4, 2001
Iceman wrote: [quote=conformeR][quote=conformeR]Har inte så mycket att skryta med
🙄
jag skrev ju att jag inte ordnat några stora, jag är bara intresserad ifall nån här råkar vara med i DreamHack crew eller liknande "monster-stora" lan...
Man kan nog säga att jag var med och ordnade Rendezvous Örebro, och det var väl runt 800 pers där
Sen har jag väl varit lite halvdelaktig på några mindre lan (~100 pers), men jag aktar mig noga för att ta något som helst ansvar 8)
yeahp... men jag kom ju dit samma dag som det började.. så jag fick ju inte vara med å göra allt det roliga.. D:
December 4, 2003
http://www.viruszonelan.com, kom för fan!!!:P
January 3, 2004
Är ju väldigt krävande att anordna större lan med tanke på sponsorer, lokaler och liknande saker som skall anordnas,
Själv har jag inte varit med och anordnat mer än 1-2 lan på ca 10-15 pers och nu så har vi gått ihop 3 st olika lan föreningar och gör det största laner i gislaved någonsin på ca 250 pers exkl "crew",,
men som sagt vi har redan hållt på i över en månad med planering och brainstorming och lanets dag är om ungefär exakt 2 månader så det är långt kvar och mycket som skall göras !
ps; 1.5 kvm per person skall väl vara mer än nog under ett lan ??
3 Guest(s)