December 25, 2000
http://www.asmparty.net/ <- där har ni ett ÄKTA lan
http://www.assemblytv.net/ <- där hittar ni TV från lanet och massa filmer.
January 8, 2001
DH? Det måste vara ett skämt? Det går juh inte ens att sitta där, snacka om hopplös konstruktion med pallar, man får varken plats eller kan sitta normalt - nej, obekvämt och tråkigt som fan... ;p
...mindre partyn där man kan ordna en bekväm hörna åt folket är klart trevligare.. remedy scenezone och motsvarande... funderar på att visita hype och underscore istället för DH, för förra vinterDH var fan det sista jag gick på - vääärdelöst 🙂
August 7, 2001
Weyland wrote: DH? Det måste vara ett skämt? Det går juh inte ens att sitta där, snacka om hopplös konstruktion med pallar, man får varken plats eller kan sitta normalt - nej, obekvämt och tråkigt som fan... ;p
...mindre partyn där man kan ordna en bekväm hörna åt folket är klart trevligare.. remedy scenezone och motsvarande... funderar på att visita hype och underscore istället för DH, för förra vinterDH var fan det sista jag gick på - vääärdelöst 🙂
Jag kan upplysa om att Hype kör med samma konstruktion som DH, jag tycker inte att det är något fel på den, precis lika bra som borden underscore kör med. lr alla andra bord oxå för den delen.
January 8, 2001
Ok, så du kör med TFT-skärm då? Förra DH kom vi dit sex pers, riggade skärmarna (vanliga 19")- fanns ingen plats kvar för tangentbord, pekdon å knappt burk heller... än mindre armar, armbågar eller prylar. DH var klaustrofobiskt - och fyllt med tråkiga säkerhetsvakter som plockade ner projektorer och madrassoffor man försökte ordna för egen bekvämlighets skull som tröst till miniytorna man blev tilldelad.
Dessutom är juh "borden" 1-2dm för höga - måste vara skadligt, bekvämt är det åtminstone inte alls, snacka om obehaglig skrivställning - gick inte att jobba ett dugg på plats... var jävligt trist att Hype å Underscore gör likadant - det suger IMHO. Och inte fan kan man kalla det "bord" - snarare antikt tortyrredskap 🙁 *snyft*
1 Guest(s)