October 6, 2003
Ja ni, mina damer och herrar. Ringde för några timmar sedan till Telia och beställde ett uppgraderingskit till 8Mbit.
De sa att jag kunde få, och att jag skulle bli utkastad från internet 4 timmar senare. Men då var det bara att logga in igen, så skulle min uppgradering att vara klar.
Så jag sitter här och väntar på mina ytterliggare 7,5 Mbit.
Alla med telia ADSL 0,5 Mbit. Ring till 90200 och beställ. Det är gratis!
Bara 75:- extra i månaden.
June 23, 2002
Ja men det suger att man måste betala efter ett visst antal GB man laddat ner. Känns meninglöst då ju...
Faktan fick jag då vad Death on Wing skrev, orkade inte läsa igenom alla länkarna men antar att han vet vad han snackar om..
October 6, 2003
macrus wrote: Ja men det suger att man måste betala efter ett visst antal GB man laddat ner. Känns meninglöst då ju...
Faktan fick jag då vad Death on Wing skrev, orkade inte läsa igenom alla länkarna men antar att han vet vad han snackar om..
Med 8 Mbit gäller inte det.
June 23, 2002
BearznaiL wrote: [quote=macrus]Ja men det suger att man måste betala efter ett visst antal GB man laddat ner. Känns meninglöst då ju...
Med 8 Mbit gäller inte det.
Ok, låter rikgit härligt då. 😉
Grattis får man säga faktiskt!
Och äntlgigen hör Telia något bra!!!
April 24, 2003
March 15, 2002
tindy_14 wrote: klarar mitt vanliga (Zyxel Prestige 645m) modem av 8 mbit då???
nån som vet?
Orkade du verkligen inte gå in på zyxels sida o kolla själv?
aja här står det ivf: http://www.zyxel.com/product/m.....1021873638
1 Guest(s)