May 29, 2003
Hmm.
Fick Telias ADSL 8000 inkopplat igår 😀
När jag testar hastigheten så kommer jag inte över 2mb ner och ca 0,6 mb upp 😕
Min brorsa fixade också detta igår, han får nästan exakt samma siffror, han bor inte i närheten av mig.
Ni andra som fått detta installerat, vad får ni för hastighet?
Jag vet att det alltid "garanteras upp till" hastigheter, men endå..
//Xmpl
November 13, 2001
Och sedär... då vet vi att Skanova gör allt för att Bostream och BBB inte ska kunna leverera. För om Telia kan få det installerat så snabbt så borde även dom kunna det. Men icke... fri konkurrens my ass! Telia borde anmälas till PTS och granskas av Konsumentverket.
March 25, 2002
Du kanske skulle ta reda på fakta innan du kläcker ur dig kommentarer om saker och ting?
Först och främst heter Skanova numera Telia Nät & Produktion.
Sen den stora saken.
Telia's 8MBit-tjänst är ADSL och inte VDSL som BoStream och BBB har problem att leverera. Telia leverar inte sitt VDSL förräns TIDIGAST vecka 1 som är en 10/10MBit-tjänst.
March 15, 2002
gilgo wrote: Och sedär... då vet vi att Skanova gör allt för att Bostream och BBB inte ska kunna leverera. För om Telia kan få det installerat så snabbt så borde även dom kunna det. Men icke... fri konkurrens my ass! Telia borde anmälas till PTS och granskas av Konsumentverket.
Att bostream inte har kunnat leverera har ju berott på att de inte har fått några modem från tillverkaren...iaf har det varit problemet enligt dem...
1 Guest(s)