September 11, 2002
Jag ligger exakt 53 m utanför gränsen till den närmaste stationen och får såkallad extended reach av telia.. de säger att det kommer gå utmärkt ändå det är bara det att de inte kan garantera 0.5 mBit hela tiden(som om det håller det hela tiden i vanliga fall ändå). Är det nån som har erfarenhet av detta? såklart telia säger att det funkar bra men jag vill ju vara säker.. verkar lite oroväckande om de säger ifrån sig ansvaret för 0.5 mBit ju.. funkar det bra ändå?????
53 meter.. ball.. eller?? .... nä.... 👿
July 3, 2001
fet_loa wrote: Jag ligger exakt 53 m utanför gränsen till den närmaste stationen och får såkallad extended reach av telia.. de säger att det kommer gå utmärkt ändå det är bara det att de inte kan garantera 0.5 mBit hela tiden(som om det håller det hela tiden i vanliga fall ändå). Är det nån som har erfarenhet av detta? såklart telia säger att det funkar bra men jag vill ju vara säker.. verkar lite oroväckande om de säger ifrån sig ansvaret för 0.5 mBit ju.. funkar det bra ändå?????
53 meter.. ball.. eller?? .... nä.... 👿
VAD SA DU TILL TELIA FÖR ATT FÅ DET !?!?!?!
det måste jag försöka tjata mig till... visserligen bor jag 6km från telestatinoen... men det ska ju funka på 7 km så jag kan ju ha det bara telia går med på det !!
1 Guest(s)