March 5, 2002
Starscream wrote: Har haft lite problem dom sista 2-3veckorna, nätet går ner i ibland.
DSL lampan slocknar men börjar blinka igen efter typ 15-30sec.Nån som har/har haft samma problem? :/
samma problem här, mycket DNS-problem med. Bor i halmstad, kärleken. (telia 2mbit)
June 24, 2002
Fackamato wrote: [quote=Starscream]Har haft lite problem dom sista 2-3veckorna, nätet går ner i ibland.
DSL lampan slocknar men börjar blinka igen efter typ 15-30sec.Nån som har/har haft samma problem? :/
samma problem här, mycket DNS-problem med. Bor i halmstad, kärleken. (telia 2mbit)
Lite offtopic nu... Kan inte du få 8mit för samma pris?? Det upptäckte jag i Kalmar där jag bor och bytte illa kvickt...
March 5, 2002
Gimp wrote: [quote=Fackamato][quote=Starscream]Har haft lite problem dom sista 2-3veckorna, nätet går ner i ibland.
Lite offtopic nu... Kan inte du få 8mit för samma pris?? Det upptäckte jag i Kalmar där jag bor och bytte illa kvickt...
vetifan, hur kollar man det? 🙂
February 1, 2002
Fackamato wrote: [quote=Gimp][quote=Fackamato][quote=Starscream]Har haft lite problem dom sista 2-3veckorna, nätet går ner i ibland.
vetifan, hur kollar man det? 🙂
http://www.telia.se 🙂 sen går du på 8mbit --> Läs mer eller vad det står och om
din stad står där så....
June 24, 2002
Jag uppgraderade först till 2mbit sedan jag fick reda på att dom sänkte priset, samt tog bort spärren på max antal gig man fick ta ner i månaden...
Sen va de bara en chansning när jag väl var i luren med en av supportrarna att jag fick besked om att jag kunde få 8mbit...
Tycker de e rätt konstigt att dom har samma pris för 2mbit och 8mbit...
1 Guest(s)