April 20, 2002
Så har det inte varit för mej...*snyft*
Här går det som max i 60 KB/s.
Och ibland är det ännu värre.
I början när jag fick det för ett par månader sen kunde det gå upp till 70 KB/s men inte nu längre.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 20, 2002
UndaC wrote: är uppe i 115 KB/s (download) just nu och det håller sig där
om det bara vore så här för alltid...
i vanliga fall ligger skiten runt 50-60 som mest
några månader tidigare i sensommar/höst kom jag aldrig över 50ahh o precis där snuddade jag vid 120 KB/s
typ 1 Mbit/s
snart lanserar de en 1 Mbit tjänst för dubbla priset, och vid det laget så kommer du vara så kär i din dubbla nedladdningshastighet så att du kommer slänga dig över den... 🙂
ser iofs inte att 1 Mbit skulle göra så stor skillnad... man skulle fortfarande behöva tanka över nätter eller medan man är i skolan...
November 25, 2002
Jag har då f-n inte märkt att Telia höjer sin bandbredd för ADSL. Jag bor väldigt nära en telia station men inte hjälper det ngt. Det snabbaste jag har haft är 90kb/s men vill mer en gärna ha närmare 10mb/s men förmodar att det är bara en dröm för mig.
Så jag säger bara en sak....TELIA ÖKA ERAN ADSL BANDBREDD TILL MINST 2MB/S annars Bör man isåfall byta till TELENORDIA som kan ge enligt skrift 10MB/S
April 20, 2002
Tror det är olika beroende på märket på modemet men det ska säkert klara upp till 8mbit va?
Och att någon ska ha laddat ned med 800kb/s har jag svårt att tro...hehe.
Samma sak gäller Telenordias ADSL. Tror inte att man kan få 10mbits uppkoppling från dem....:-)
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
November 19, 2002
Men era sugskallar!
Varför skaffar man Felia om dom inte ens har bra bandbredd+priser?
Menar Bostream rockar ju ashårt!
Visst, dom kostar 50SEK mer lr vad det e MEN! bandbrädden e 5x snabbare! SUG PÅ DEN!
Bostream har ju även 0.5MBits "trögband" me, för BETYDLIGT mindre priser än Telia!
/Bostream ROCKAR
November 5, 2002
alltså jag hatar telia... 👿 ligger max på 58...
men en gång när jag kollade på film..så fick jag "blåskärm" alla progs hängde sej...men min download va kvar...tankade 1 1.2Mbit/sek..hade uploads på 300 å 400...skitskummt...jag är ärlig åxå...(jag har screenshot)..men vaffö kan det inte va så jämt??
September 20, 2001
Alltså hallå!!!
Telia kan INTE garantera MAX hastiget till alla!
Är det nån av er som har sett hur en station ser ut? Dom är typ 20 år gammla och full med oxiderade kablar och skitiga som faan!
För att det ska gå få hög hastighet över telefon linjen, oavsett vem som säljer tjänsten, så måste kablarna bytas och hela telefon nätet fräshas upp!!!
Sen ett jävla tjat om att det går så sakta... Ge upp! Pesimist! Jag var tvungen att flytta för att få bredband.
Men om det INTE duger med ADSL, så vet vi alla vad alternativet är... Vanligt modem ja... Jämför med minut taxa!
Blir så jäla lack!!!
June 29, 2002
Tintin wrote: Tror det är olika beroende på märket på modemet men det ska säkert klara upp till 8mbit va?
Och att någon ska ha laddat ned med 800kb/s har jag svårt att tro...hehe.
Samma sak gäller Telenordias ADSL. Tror inte att man kan få 10mbits uppkoppling från dem....:-)
Har man kontackter så kan man det =)
April 20, 2002
Har man kontackter så kan man det =)
Känner igen det där...hmm.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
December 4, 2002
Med tanke på att alla kanske inte kan få mer än TELIA ADSL hem?.. Så tänk dig för innan du förolämpar din ¤#(/#/ "sugskalle"!
Epicp1 wrote: Men era sugskallar!
Visst, dom kostar 50SEK mer lr vad det e MEN! bandbrädden e 5x snabbare! SUG PÅ DEN!
Bostream har ju även 0.5MBits "trögband" me, för BETYDLIGT mindre priser än Telia!
/Bostream ROCKAR
July 28, 2001
Epicp1 wrote: Men era sugskallar!
/Bostream ROCKAR
Men din sugskalle!
Varför skaffar man Bovstream om dom inte ens har bra bandbredd+priser?
Menar BBB rockar ju ashårt...
Visst dom kostar "bara" 295:-/mån men bandbredden är 4x mer! SUG PÅ DEN!
Jag vet alla kan inte få BBB, men jag vill bara visa hur djävla dumt det låter det han skriver hhmmm IQ?? 🙄
1 Guest(s)