June 28, 2001
inga nya nyheter direkt.
felia är ju så bakotsträvande man kan bli.
jag vill ha BBB pga deras IP telefoni men bostreams 26mb lina är nog lite mer lockande,
men dom kommer förmodligen höja priset sedan och då tjänar man nog mkt mer på att ha BBB både som teleoperatör och ISP.
August 24, 2002
March 23, 2003
MORR på telia...
Jag har suttit dom senaste dagarna och blivit disconnectad en gång i kvarten (och då överdriver jag inte)...
Det kanske kan va routern eller modemet eftersom ingen annan verkar bli det, om jag inte vore så lat så skulle jag ta reda på vad som e fel ganska snart....
January 26, 2003
Templar- wrote: MORR på telia...
Jag har suttit dom senaste dagarna och blivit disconnectad en gång i kvarten (och då överdriver jag inte)...
Det kanske kan va routern eller modemet eftersom ingen annan verkar bli det, om jag inte vore så lat så skulle jag ta reda på vad som e fel ganska snart....
du får skylla på felia sålänge 🙂
December 23, 2000
LuckyLuke wrote: bostream kommer juh till stor städerna med 28mbit till varnligt folk! 😀 Fast det är till folk som typ bor 300 meter från telestationen, så vi som bor längre bort (>100meter) får 8a upp och 1 ner typ. Eller om det va tvärtom 😉
lol du har verkligen läst på! haha inte mkt var rätt
May 1, 2002
June 30, 2001
Anledning till att telia suger:
December 2, 2001
Som ny kund hade jag nog oxå valt BBB eftersom jag tycker det värkar som om deras tjänster är lite mer genomtänka en bostream.. Att flya ut kl. 4 på morgonen med ett pressmeddealnde tycker ju jag säger sig självt att den tjänsen mer va en nödlösning för att vräka över bbb, än att ge en bra tjänst till kund.
tex kan ju BBB erbjuda telefoni över sitt bredband oxå vilket jag tycker värkar mycket trevligt.
Dock kommer jag personligen avaka lite tills jag ser att det fungerar. Sen lär jag nog ändå hamna hos bostream eftersom jag har deras Xstream tjänst idag.
PS. Mathias, satt oxå och räknade på det där förut.. hade väll hamnat på 125.000kr för mina ca 500gig jag bränner i månaden. Fattar inte hur man kan lansera en så kass tjänst. vore ju en sak om utgångpriset på den vore billigare än dom tjänserna med obegränsad down/upp men den är ju inte ens det
1 Guest(s)