November 9, 2002
Vi jämför:
Fördelar Telia har som Istream inte har:
Fördelar Istream har som inte Telia har:
Kostar 100 spänn mindre per månad
Nackdelar Telia har som inte Istream har:
Finns d någon som nånsin hört talas om någon som faktiskt varit nöjd med en uppkoppling från Telia?
Kostar 100 spänn mer per månad
Nackdelar Istream har som inte Telia har:
De verkar ju inte va ett så svårt val
August 7, 2003
Har haft båda, bytte till Bostream för jag ville ha fast IP (2.5Mit)
Telia är lite säkrare tror jag (går inte i konken i första taget) men inte så mycket så det motiverar den prisskillnaden. Kan vara lättare komma fram till Telia kundtjänst än till Bostream (iaf enligt min erfarenhet) och då är inte Telia bra på att svara i telefon, snarare är Bostream alldeles urusla.
B kan också ta bra tid på sig att installera och till mig skicka de prylar som inte passade ihop (en poweradapter som inte passade in i modemet) och senare krävde de att jag skulle betala extra för det *sucka*
Så, är det värt 100:-/mån för att slippa onödigt strul välj Telia, annars Bostream *sammanfatta*
April 27, 2002
Stupid Ass wrote: Finns d någon som nånsin hört talas om någon som faktiskt varit nöjd med en uppkoppling från Telia?
jodå, jag är helt nöjd med hur saker och ting fungerar nu
Telia är faktiskt väldigt stabilt, har inte haft ett avbrott på minst ett halvår nu. Sen är det ju mindre bra att dom inte satsar på högre hastigheter, men nu talar jag faktiskt om det som finns ju nu, inte i framtiden.
När jag flyttar ut blir det dock allt annat än Telia (eftersom Telia är det enda vi kan få där jag bor nu), antagligen BBB eller Bonet.
January 9, 2003
BeatL wrote: [quote=Stupid Ass]Finns d någon som nånsin hört talas om någon som faktiskt varit nöjd med en uppkoppling från Telia?
jodå, jag är helt nöjd med hur saker och ting fungerar nu
Telia är faktiskt väldigt stabilt, har inte haft ett avbrott på minst ett halvår nu. Sen är det ju mindre bra att dom inte satsar på högre hastigheter, men nu talar jag faktiskt om det som finns ju nu, inte i framtiden.
När jag flyttar ut blir det dock allt annat än Telia (eftersom Telia är det enda vi kan få där jag bor nu), antagligen BBB eller Bonet.
har haft telia i 1år nu.har alldrig haft problem.nu har jag telias 8mb
1 Guest(s)