July 14, 2003
Man får inte virus om man inte besöker diverse skumma siter osv. jag har inte haft ett enda virus och/eller spyware på min dator på bra jävla länge, men min lillebrorsa som sitter på samma nätverk som mig han har både virus och spywares titt som tätt så jag får fixa hans dator pga. att han besöker fel siter!
May 23, 2001
pewe` wrote: exakt min åsikt stormaz.. Men för min del så satt jag och lirade poker just också helt plötsligt åkte jag ur programmet.. risken är att jag förlorat en stor del av min Bankroll pga av detta.. 😐
FYFAN! Ett pokerlir kan man ju inte bara avbryta sådär plötsligt. Btw vart lirar du poker? 🙂
February 1, 2002
stormaz wrote: [quote=pewe`]exakt min åsikt stormaz.. Men för min del så satt jag och lirade poker just också helt plötsligt åkte jag ur programmet.. risken är att jag förlorat en stor del av min Bankroll pga av detta.. 😐
FYFAN! Ett pokerlir kan man ju inte bara avbryta sådär plötsligt. Btw vart lirar du poker? 🙂
expekt har kul poker..
October 1, 2003
stormaz wrote: [quote=pewe`]exakt min åsikt stormaz.. Men för min del så satt jag och lirade poker just också helt plötsligt åkte jag ur programmet.. risken är att jag förlorat en stor del av min Bankroll pga av detta.. 😐
precis ;P borde nästan stämma telia :bok:
Jag lirar oftast på party poker eller expekt 🙂
Jag är faktiskt granne med Plupp..
September 4, 2004
Hade också samma problem fast jag upptäckte de innan jag fått brevet
å då ringe jag jag telia å undra vad de var frågan om..
Virusprogrammret hade inte gett några utslag över huvudtaget.
men ja.. jag fick åka å köpa en brandvägg å formaterade gjorde jag
också samt uppdaterade alla datorer i huset (för att vara säker på att
dom hade de nyaste uppdateringarna) och installerade nytt virus-
program, maila telia och sa vad som hade utförts och sedan hade jag
full kapacitet på mitt internet efter ca en timma (dvs alla portar öppna).
// JoXter
October 1, 2003
JoXter wrote: Hade också samma problem fast jag upptäckte de innan jag fått brevet
å då ringe jag jag telia å undra vad de var frågan om..Virusprogrammret hade inte gett några utslag över huvudtaget.
men ja.. jag fick åka å köpa en brandvägg å formaterade gjorde jag
också samt uppdaterade alla datorer i huset (för att vara säker på att
dom hade de nyaste uppdateringarna) och installerade nytt virus-
program, maila telia och sa vad som hade utförts och sedan hade jag
full kapacitet på mitt internet efter ca en timma (dvs alla portar öppna).// JoXter
En timma ?`OMG 🙂 är det verkligen telia vi snackar om här ? ;P Har skickat in formuläret samt skaffat Brandvägg två st anti-virus (avg och nod32) samt Spyware search and destroy *hade panda titanium och ad-aware sen tidigare*
Jag är faktiskt granne med Plupp..
1 Guest(s)