May 17, 2003
mwahaha, ringde just BBB jag kommer antagligen få deras nya 10mbit grejjs i telefonen innan September.
Snacka om att Felia ADSL åker ut med huvet före härifrån 😀
Iaf till saken, vad tycker ni om Telia?
Själv tycker jag att de är tjuvar med deras "nya" 2mbit ADSL (Bostream har haft 2.5 i mer än ett år till ett mycket billigare pris) och dessutom till "rörligt" pris där man betalar för marje mb.
Staten borde stänga ner de där tjuvarna och ge oss riktigt bredband 😀
March 29, 2003
Silent Shadow wrote: mwahaha, ringde just BBB jag kommer antagligen få deras nya 10mbit grejjs i telefonen innan September.
Snacka om att Felia ADSL åker ut med huvet före härifrån 😀
Iaf till saken, vad tycker ni om Telia?
Själv tycker jag att de är tjuvar med deras "nya" 2mbit ADSL (Bostream har haft 2.5 i mer än ett år till ett mycket billigare pris) och dessutom till "rörligt" pris där man betalar för marje mb.
Staten borde stänga ner de där tjuvarna och ge oss riktigt bredband 😀
Felia borde inte finnas...enligt mig...
ATT man inte har BBB...
January 4, 2003
nä, jag menar att statens televerk (numer telia) som byggt hela telefonnätet och har hand om alla axe och telefonstationer, servar och underhåller hela sitt nät, ja dom är juh bara sååååååå onödiga.
tänk efter lite innan ni börjar gnälla, ni tycker säkert buhuu vad telia (men kallar det så jävla coolt för felia) är dumma.
May 17, 2003
May 17, 2003
jompz wrote: silent shadow :
🙂 vi kanske tom är grannar..
bor i centrum iallafall..då får man hoppas på BBB då rå.
så nära bodde vi inte varandra 🙂 bor åt flemingsberg hållet 8)
men BBB kommer till hela Huddinge sa de iaf, samma med Botkyrka.
Tror det kommer finnas i hela Stockholm till slutet av året faktiskt 😀 får se om det blir så
May 17, 2003
February 24, 2002
jompz wrote: för att få ha BBB vdsl måste man ju ha ett tele abb.
av just telia..hur man än vill kommer man ju aldrig ifrån telia eller hur 🙂
Vad jag har hört så har BBB köpt in sig eller något på telia. Tror att det endast är dom kablar som telia har dragna på Bostadsrätternas tomter, sen kör dom vidare på sina egna kablar (fiber).
Dom erbjuder ju alla som har Lan hos dom att ringa via bbb och då är inte telia med överhuvud taget.
November 25, 2002
hehe, alla bor på Söder om söder, Tullinge själv.
Jag har BBB via LAN, och har nyss bett Telia flyga och fara då jag även nu har telefon via BBB...
Aldrig mer en räkning från Telia.. 😀
Fast BBB's telefoni, hmm vad säger man...
Det finns en del nackdelar, inte stora, men märkbara.
July 27, 2002
om man går in på http://www.bredbandsbolaget.se ploppar en gul ruta upp där kan man söka på det nya telefonjacket bredbandet om det finns/ska installeras i din fastighet... Och jag fanns med!!! 😀 😀 8) 8) :bok:
May 17, 2003
March 17, 2002
zipper_ wrote: nä, jag menar att statens televerk (numer telia) som byggt hela telefonnätet och har hand om alla axe och telefonstationer, servar och underhåller hela sitt nät, ja dom är juh bara sååååååå onödiga.
tänk efter lite innan ni börjar gnälla, ni tycker säkert buhuu vad telia (men kallar det så j**la coolt för felia) är dumma.
Det de har byggt har betalats med skattepengar.
1 Guest(s)