April 15, 2001
Nu, äntligen, har telia tagit bort begränsningen för deras 2mbit-tjänst, och dessutom sänkt priset.
http://www.aftonbladet.se/vss/.....80,00.html
Hoppas priskriget fortsätter 🙂
November 29, 2001
JonaS wrote: nja ringde och kollade och det gick inte ännu att uppgradera så att man slipper begränsningen på 10G... 😕
jo det går, spärren släpps imorgon
den ska släppas även för befintliga abonnemang, även priset ska dumpas för alla
så sa dem till mig iaf så jag ska ha tjänsten tillgänglig inom 4 timmar säger dem 😀
får hoppas jag inte maxxar 10 gb idag då eftersom späären kommer gälla till klockan 24.00
chansen är ju lite med den finns
två DVD-R's med semsterfilmer från min polare sen är gränsen spräckt
November 29, 2001
Starscream wrote: Hmm.. kung... visst kan hela sverige (som har adsl) kan få TB2000 ?
de som kan få telia 500 (gamla vanliga telia adsl) kan få telia 2000 förutom om de bor JÄTTELÅNGT från närmsta telestation
då kan man visserligen fortfarande beställa men du kanske inte kommer maxxa ut linan
September 18, 2002
Jiggly wrote: [quote=The Cadet]Bah, felia vill man inte ha! Det är sydkraft för mig hela vägen ut!
Telia har funkat helt perfekt sen den dagen jag fick bredband av dom. Har absolut inget att klaga på.
Ska bli helt underbart med 2mbit. 8)
Visst, men sydkraft erbjuder nu 8Mbit 😉 Vilket jag nu har 😀
January 19, 2003
UndaC wrote:
hahaha samma sak här, sa precis det att jag nog får ta och skaffa mig en flickvän och komma ur huset lite oftare 😉
Ähh, sånt trams. Det bästa den här gråa och trista årstiden är att sitta hemma och tanka semesterfilmer och lyssna på brummandet från sin supertweakade dator 😀
Men har man som jag suttit med telias 0.5-tjänst sedan 2001 är det här riktigt spännande.
October 11, 2002
UndaC wrote: [quote=korda]Så ja. Efter 20 lååååånga minuter i telefonkö är det beställt.
Känner mig som en orolig sjuåring dagen före julafton
hahaha samma sak här, sa precis det att jag nog får ta och skaffa mig en flickvän och komma ur huset lite oftare 😉
Kan man alltså beställa idag redan? 😮
November 29, 2001
macrus wrote: Ängtligen gör telia något bra och inte något negativt!
Hoppas dem fortsätter på detta viset.
Jag snackade lite med tjejen på kundtjänsten och hon sa att de fått in asmycket klagomål borde från användare och folk som tänkt skaffat tjänsten. Det hade tydligen inte gått så bra för den hittills. (Telia 2000 dvs)
November 29, 2001
Jiggly wrote: [quote=UndaC][quote=korda]Så ja. Efter 20 lååååånga minuter i telefonkö är det beställt.
Känner mig som en orolig sjuåring dagen före julafton
Kan man alltså beställa idag redan? 😮
Till mig sa hon att det gick bra men att bandbreddbegränsningen skulel vara aktiv idag så laddade jag ner mer än 10 gig innan klockan tolv på natten så fick jag betala.
Å andra sidan sa hon att hon inte var helt 100 på det så hon skulel kolla med sin chef. Om det var så att man inte kunde beställa under nya reglerna idag så skulel hon lägga undan beställningen tills imorgon klockan 9 (dvs då får jag vänta ändaaaa tills klockan ett imorrn innan jag kan njuta av 2 mbit. 😉 )
1 Guest(s)