November 29, 2001
Lostpi wrote: Är det bara en hastighetsbegränsning det tar bort i systemet eller är det en annan platform?
Kommer man behöva betala en "ny installation"?
Kan man flytta ett bundet 500 abonemang till ett 2000 abonemang?Kostar det inget och inte förlänger bindningen så lär jag byta imorgon! 😛
du kan byta
der kostar 300 spänn för själva bytet och sen så är det 75 kronor dyrare i månaden
October 10, 2002
korda wrote: Som vanligt var man för het på gröten. Om man hade väntat med att beställa tills idag hade man ju haft det redan. Alla som har ringt idag har fått vänta 5 minuter sen har det rullat igång
Jaja, tillbaka till navelpillningen och gamla vänner-avsnitt 8)
men när får man 2 mbit? beställde också igår.
February 1, 2002
LightX01 wrote: [quote=korda]Som vanligt var man för het på gröten. Om man hade väntat med att beställa tills idag hade man ju haft det redan. Alla som har ringt idag har fått vänta 5 minuter sen har det rullat igång
under dagen sa hon till mig..
November 29, 2001
Starscream wrote: [quote=LightX01][quote=korda]Som vanligt var man för het på gröten. Om man hade väntat med att beställa tills idag hade man ju haft det redan. Alla som har ringt idag har fått vänta 5 minuter sen har det rullat igång
under dagen sa hon till mig..
samma här lät som "sent idag" på tonfallet :/
October 11, 2002
Starscream wrote: [quote=Jiggly]Ingen som kommit igång än?
Suck, det blir nog som sagt ikväll..
att det ska ta sån tid, många fick det ju aktiverat direkt...
Har jag inte fått det fixat innan 20:00 så ringer jag dit... 🙂
Är du verkligen 100% säker på att dom fick det fixat med en gång? Låter väldigt knepigt i mina öron då bara "vissa" fick det med en gång.. Låter nästan som ett rykte eller nåt..
Det bör väl komma igång under kvällen.. hoppas jag. :cy:
November 29, 2001
Jiggly wrote: Nu är mitt igång!!!! TJOOHOOOOOO
Lite mer fart än 0.5mbit ja... 😮
Mitt har fortfarande inte kommit igång, jag var typ en av de första som beställde här igår. 🙁
FAN 🙁
Dags att ringa snart igen...
Får väl hota dem med att jag postar det så att hundratusentals människor får läsa det snart... =)
February 1, 2002
UndaC wrote: [quote=Jiggly]Nu är mitt igång!!!! TJOOHOOOOOO
Lite mer fart än 0.5mbit ja... 😮
Mitt har fortfarande inte kommit igång, jag var typ en av de första som beställde här igår. 🙁
FAN 🙁
Dags att ringa snart igen...
Får väl hota dem med att jag postar det så att hundratusentals människor får läsa det snart... =)
Fan också.. hehe.. pratade du också med den där tjejen med halvsexiga rösten? 🙂 de som snackat med nån tant har visst fått igång det snabbt..
April 18, 2003
UndaC wrote:
du kan byta det kostar 300 spänn för själva bytet och sen så är det 75 kronor dyrare i månaden
Enligt den tjejen jag snackade med när jag beställde så kostade det inte 300:- för bytet uppåt, ingen bindningstid, inga avgifter alls frånsett 449:- i månaden. Vill man däremot nergradera så kostar det 300:-
Beställde igår, och det rullade igång igår... det är det jag gillar med Telia, dom är lite dyrare men det funkar så gott som jämt och det är ytterst sällan nått trassel.
Starscream wrote:
Fan också.. hehe.. pratade du också med den där tjejen med halvsexiga rösten? 🙂 de som snackat med nån tant har visst fått igång det snabbt..
Hmm nu gissar jag ju bara men jag skulle nästan tro att det är fler än 2 som svarar på det numret
2 Guest(s)