March 10, 2003
För de nya bredbandshastigheterna betalar man en engångsavgift och för en fast månadsavgift surfar man sedan fritt. De första kunderna kommer att vara inkopplade i januari.
Telia Flatrate på 8Mbit ???? 😮 ... hmm måste vara något fel här :wide:
Eller så har dom fattat att det är enda sättet att behålla kunderna.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 6, 2003
http://www.telia.se/pw/privat/.....lId=-75882
Är det inte lunch snart?? 🙄
February 23, 2003
det stämmer inte. 8mbit kostar 449kr i månaden. men 0.5 kommer inte att bli 6 auto. kolla på deras sida istället. http://www.telia.se/internet/
July 26, 2003
Det lär nog dröja innan dom nya tjänsterna finns tillgängliga utanför storstäderna. Anledningen att dom lancerar dem är givetvis för att konkurera med Bostream och BBB i storstäderna.
För de som inte viste det är telia ett företag som vill tjäna pengar och gå med vinst.
July 26, 2003
Det tror jag inte, de flesta som har 0.5 Mbit kan ju inte få snabbare från någon leverantör till ett rimligt pris, möjligvis telia's 2Mbit med trafiklimit
Det är nog inte så många som bytar, men jag skulle tro att telia är ett starkare varumärke bland gemeneman än Bostrem/BBB
February 1, 2003
Spaic wrote: Det lär nog dröja innan dom nya tjänsterna finns tillgängliga utanför storstäderna. Anledningen att dom lancerar dem är givetvis för att konkurera med Bostream och BBB i storstäderna.
För de som inte viste det är telia ett företag som vill tjäna pengar och gå med vinst.
Stämmer inte, eftersom jag har bredband tack vare EU-pengar så har telia lovat att jag nu skall kunna ha tillgång till telia 8000. Kommer att testa det påståendet senare.
February 1, 2002
Death On Wings wrote: blev som jag trode.
vi får begränsade upstream och downstream mängd. tankar/laddarupp i över 10gb så får vi betala extra för det.telia suger *censur*.. varför ha snabbare internet om man inte kan ladda ner ?
vart står det? på 2mbit ser jag det, men på 8 och 10?
March 15, 2002
Starscream wrote: [quote=Death On Wings]blev som jag trode.
vi får begränsade upstream och downstream mängd. tankar/laddarupp i över 10gb så får vi betala extra för det.telia suger *censur*.. varför ha snabbare internet om man inte kan ladda ner ?
vart står det? på 2mbit ser jag det, men på 8 och 10?
Har läst igenom allting om telia 8000 och jag har heller inte läst ang det..
September 11, 2003
3 Guest(s)