December 20, 2000
August 29, 2001
jag tyckte det var helt okej.
fast lite tråkagt att dom inte körde tävlingarna på bigscreen eller någon film.
jag gillade Högtalarna, dom vill man ha menar jag.
fast det tråkiga va att dom använde dom för lite.
annars om man skall betyg sätta partyt så får jag nog säga en 4 av 5
kommentar, allt var bra uppriggat och planerat. mycket utrymme om man jämför med infinity i kungsbacka.
stabilt nätverk.
det tråkiga var att det inte fanns något internet, det som låg på golvet som skulle skydda betongen eller göra det varmare eller nått var lite jobbig, det fastnade massa flagor på kläder och så.
April 1, 2001
Ja, det håller jag med om att dom gjorde. Jag tycker det är ganska meningslöst med så feta anläggningar om dom inte används. Man tycker ju att dom kan fläska på med tryck! nån gång iaf. Men tyvärr så är det ju en del som lipar över det. *host* gejmers *host* 😀
Liksom, jag tycker det är dåligt att gejmers nästan bestämmer att man absolut inte får spela musik när dom spelar CS. På Tje Project så var det ju 'vissa' som blev förbannade så fort någon spelade musik...
Jag spelar själv CS när jag är på LAN, så jag är ingen gejmer-motståndare direkt. Men musik är ju en del av ett LAN:et.
August 13, 2001
August 29, 2001
On 2001-08-30 18:22, Iceman wrote:
Ja, det håller jag med om att dom gjorde. Jag tycker det är ganska meningslöst med så feta anläggningar om dom inte används. Man tycker ju att dom kan fläska på med tryck! nån gång iaf. Men tyvärr så är det ju en del som lipar över det. *host* gejmers *host* 😀
Liksom, jag tycker det är dåligt att gejmers nästan bestämmer att man absolut inte får spela musik när dom spelar CS. På Tje Project så var det ju 'vissa' som blev förbannade så fort någon spelade musik...Jag spelar själv CS när jag är på LAN, så jag är ingen gejmer-motståndare direkt. Men musik är ju en del av ett LAN:et.
he he, jo det är sant.
men jag tyckte det var lite jobbigt när alla satte på rosa helekoptern hela tiden så att dom försökte synca dem.
men värst av allt var i gentligen att dom inte spelade de man frågade dem om.
eller tävlingen i CS så man fick se hur det gick.
1 Guest(s)