January 29, 2004
Har läst igenom en massa "user reviews" om trådlösa routers runt om på nätet. I stort sett alla har problem med att routern måste startas om lite då och då... vissa oftare än andra... 😛 Så har det kommit ut några nyare stabilare routrar på senaste?
Så rekomendera några stabila routers! Vore helbra om du tankat en del å verkligen pressat den å så..
D-Link DGL-4300 verkar juh iaf shysst men något dyr, några andra förslag?
November 8, 2006
Adam wrote: Netgear WGT624
Huuh! WGT624 hade jag tidigare, 3 gånger blev den bytt på garantin innan jag gav upp. Jordens sämsta skrot.
Har nu en D-Link DI-624 som inte heller fungerar speciellt bra. Kopplar ner sig stup i kvarten och är ner 1-3 minuter och går sedan i gång någon minut igen. Helt hopplöst. Någon som har ett bra alternativ för en som kör 108Mbit?
November 8, 2006
Adam wrote: Jag rekommenderar min nuvarande router D-link DGL-4300. Funkat klockrent i nån månad eller två nu....
Om du har problem med varje router du köper kanske det är SBS.. 😉
Knappast!
T.o.m. D-Link supporten erkänner att de har det här problemet med vissa routrar. Och vad gäller i övrigt så har jag suttit med supporten ganska många timmar nu så alla inställningar är enl D-Link och även tidigare Netgear.
Summa sumarium, är nog att man får vad man betalar för. Blir nog att öppna plånboken lite mer till en DGL-4300.
April 29, 2004
Planex BRL-04UR
http://www.tradium.se/planex/w.....8;cat_id=3
skaköppa en router , bättre ned detta märke Planex , finns olika välja innom Planex finns i stockholm , beställe
1 Guest(s)