January 10, 2002
Alltså, ni efterfrågar tjejer på LAN. Eftersom jag själv är en dataintresserad tjej kan jag berätta varför det finns så få. Nr.1 är därför att killarna är så kaxiga hela tiden och vet alltid bättre än tjejer. Nu säger jag inte att ni är så men många är det. Nr.2 är för att tjejerna är för upptagna med sitt utseende och jakten på killar att de helt enkelt inte hinner engagera sig i något mer tidskrävande.
Vad ni kan göra är helt enkelt "tagga ned" och inte spela så duktiga hela tiden. Då tröttnar de. Inbjud dem till nåt mysigt LAN och lär dem hur man ex. kör Q3 eller UT. Ge dem lite filmer och var allmänt trevliga så kommer de nog en gång till. Mer frågor? Maila!
November 29, 2001
On 2002-01-10 23:51, ironanders wrote:
Grymt! tack för tipset
Det kommer nog ingen ändå
det vill bara sitta på internet typ lunar eller lodiz hela tiden
vad vet jag.Och
Gillar verkligen tjejer så mycket blood och slem som det är i Q3 och UT
Ursäkta att jag är så aggresiv, men mitt första intryck av dig är att du verkar vara riktigt j**la dum i hela j**la huvudet. Det är ju såna fördommar och dumma utalanden som gör att det inte kommer några tjejer på LAN. Jag tror att det enda de skulle reagera på skulle vara all sexism, grabbighet och all porr, men det är smällar man får ta. Jag tror att de två bästa sätten att få med tjejer på LAN är om deras pojjjke tar med dem eller om de åker med en kompis. Helt enkelt. Sen tycker jag att det är jävligt mcyket snack om att det borde vara fler tjejer på LAN, men det är få av de som snackar som verkligen försöker göra någonting åt det (mig inräknad). Men det skall det fanemej (jag måste vårda mitt språk...) bli ändring på.
November 29, 2001
November 29, 2001
June 17, 2001
Ni låter lite desperata.
Jag skulle vilja låsa denna tråd för att den redan finns. Men jag sträcker mig till 15 dagar sen så låser jag den.
För jag vill också se en bild!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
November 29, 2001
On 2002-01-19 22:33, [NH] WIGGER wrote:
Ni låter lite desperata.
Jag skulle vilja låsa denna tråd för att den redan finns. Men jag sträcker mig till 15 dagar sen så låser jag den.
För jag vill också se en bild!
Hähä... 12 dagar nu... Vi vill se en bild innan han låser tråden!
2 Guest(s)