February 4, 2001
On 2001-09-02 22:33, Vaniljflickan wrote:
wow... det värsta är att jag skulle få stryk av mamma å pappa.... de tycker redan nu att jag tillbringar FÖR mycket tid vid datorn... men va kul... men jag kan ju inget...spelar man bara spel eller vad?
aaaaa.. o tänk inte ens på att surfa in på lunarstorm @ en LAN
June 3, 2001
Men :arg: Vaniljflickan då!
Du får inte hålla på att tracka stackars Phat^Trance för att han smygsurfar på luna. Han går i stödgrupp för att komma bort från sitt beroende och det sista han behöver är att bli påmind!
Han kommer givetvis att blåneka till detta, som vilken sann missbrukare som helst skulle göra.
February 4, 2001
On 2001-09-03 14:16, totto wrote:
Men :arg: Vaniljflickan då!
Du får inte hålla på att tracka stackars Phat^Trance för att han smygsurfar på luna. Han går i stödgrupp för att komma bort från sitt beroende och det sista han behöver är att bli påmind!
Han kommer givetvis att blåneka till detta, som vilken sann missbrukare som helst skulle göra.
jag har iallafall inget "konto" @ lud3rstorm som vissa har här.. tänker inte säga några namn *host* totto *host*
Min Dator + LAN bilder
Datorns Temp/Stats
[ Detta Inlägg ändrades av: Phat^Trance den 2001-09-03 14:26 ]
September 14, 2001
June 17, 2001
Hmm...det behövs helt klart mer snygga brudar på LAN i datanörds comunitien övehuvetaget
Det finns redan... Jag har en tjej kompis som har lirat Diablo 2 som en galning och nu sitter hon och lirar ett annat game som jag inte tänker skriva namnet på för jag knappast vet hur det stavas men namnet slutar på online och det kostar pengar att lira det...... Hon e helt galen i det :worship: just nu. Men snart kommer det roligare och då kanske det blir billigare för henne !!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Hmm...det behövs helt klart mer snygga brudar på LAN i datanörds comunitien övehuvetaget
Det finns redan... Jag har en tjej kompis som har lirat Diablo 2 som en galning och nu sitter hon och lirar ett annat game som jag inte tänker skriva namnet på för jag knappast vet hur det stavas men namnet slutar på online och det kostar pengar att lira det...... Hon e helt galen i det :worshipp: just nu. Men snart kommer det roligare och då kanske det blir billigare för henne !!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
1 Guest(s)