June 15, 2001
October 7, 2001
Dem snyggaste brudarna stog ju i infon såg man ju på Dh 2k =P där fanns det puddingar =P
Det var ju en hel del snygga på remedy all*grls var ju där =P
låter som man ska på birdie nästa år alla låter ju så posetiva till det lanet 😀
[ Detta Inlägg ändrades av: EiN_BäVeR den 2001-11-11 16:28 ]
November 13, 2001
October 21, 2001
On 2001-11-11 16:25, EiN_BäVeR wrote:
Dem snyggaste brudarna stog ju i infon såg man ju på Dh 2k =P där fanns det puddingar =P
Det var ju en hel del snygga på remedy all*grls var ju där =Plåter som man ska på birdie nästa år alla låter ju så posetiva till det lanet 😀
2x IBM 30 gig 75 gxp[ Detta Inlägg ändrades av: EiN_BäVeR den 2001-11-11 16:28 ]
måste nog hålla med. trevligt när de känner igen en också.
November 14, 2001
Tsk tsk, lan brudar..
Det finns verkligen en j**la massa monster lan-brudar 😉
När jag tänker mig en DATASPELANDE lan brud så ser jag framför mig en 100kgs klumb som är så fet så att det nästan rinner smör från henne. Hon har ingen aning om vad smink är , hon klär sig i joggingbyxor för hon får inte plats i något annat. Hennes hår är ingrott i fett och hon har tjocka brillor. *RYSA*
fy fan vad äckligt !
Iofs det finns en hel del fina brudar som lirar spel också "bla min flickvän *skyter*"
men inte fan skulle jag vilja ha en massa fina brudar på ett lan. Shit man känner sig så j**la äcklig och flottig när man inte har sovit på 30 timmar och har stora ringa under ögona.
July 1, 2001
Vill bara påpeka att det finns LAN killar som ser ut just som din beskrivning av en LAN brud....
Men vad är det som säger att det inte är en helt fantastisk människa under dessa 100kg men smör och allt???
Man ska nog lära sig att inte bara dömma efter utseendet eller?
En annan liten sak oxå, om det är "heta" brudar på ett lan och de är där för att spela så bryr de sig knappast om att du ser ut som nått som hunden har släpat in.
Ragga kan man göra på krogen, på lan ska man spela spel sen om man hittar något vackert att vila ögonen på så är det bara ett +.
Tack för ordet.
On 2001-11-14 12:16, Devlin wrote:
Tsk tsk, lan brudar..Det finns verkligen en j**la massa monster lan-brudar
När jag tänker mig en DATASPELANDE lan brud så ser jag framför mig en 100kgs klumb som är så fet så att det nästan rinner smör från henne. Hon har ingen aning om vad smink är , hon klär sig i joggingbyxor för hon får inte plats i något annat. Hennes hår är ingrott i fett och hon har tjocka brillor. *RYSA*fy fan vad äckligt !
Iofs det finns en hel del fina brudar som lirar spel också "bla min flickvän *skyter*"
men inte fan skulle jag vilja ha en massa fina brudar på ett lan. Shit man känner sig så j**la äcklig och flottig när man inte har sovit på 30 timmar och har stora ringa under ögona.
October 7, 2001
On 2001-11-14 12:16, Devlin wrote:
Tsk tsk, lan brudar..Det finns verkligen en j**la massa monster lan-brudar
När jag tänker mig en DATASPELANDE lan brud så ser jag framför mig en 100kgs klumb som är så fet så att det nästan rinner smör från henne. Hon har ingen aning om vad smink är , hon klär sig i joggingbyxor för hon får inte plats i något annat. Hennes hår är ingrott i fett och hon har tjocka brillor. *RYSA*fy fan vad äckligt !
säger bara en lan brud är antigen en pudding lr ett mumin troll finns dem å välja på
June 24, 2001
On 2001-08-21 17:28, Iceman wrote:
On 2001-08-21 16:49, z3R0/ wrote:
var på lan i finland, där fanns det MÅNGA snygga brudarLätt att jag vill åka på LAN i finland snart !
Vet du när nästa LAN i det landet (500+ pers) är ? typ i helsingfors eller åbo helst
Fan, jag kan ju språket och allt 😀
vet inte, men på sommaren e det assembly http://www.assembly.org
August 22, 2005
On 2001-11-13 16:11, [MqM]EXECer wrote:
ksw wrote
Snart ny fin PAKET DATOR...
HATA MAMMOR!!!PAKET DATOR?
PAket datorer kommer från f-n och bör undvikas till varje pris!
Framför allt dom hemskaste av dom alla compaqarna.... USCH! USCH!
självklart, men vafan, vem visste något om det 1997?
en dell var typ det mest prisvärda man kund ha då. och en till .!
December 23, 2000
On 2001-08-19 16:05, RoTe wrote:
Brrr, Elkärrningen vill vi inte se igen!!! Men på remedy satt det en tjej bakom NH gänget och lirade CS hela jäkla tiden.
HAHAHAHA, hon var ju asjobbiG! 😀 😀
"Men vad f*n, skall jag kicka ut er eller??!!!, byt kabel dumb*ss!"
hoho, undrar om hon är där nästa år med 😀
Men hon bakom crew satt där i läder och spelade CS
September 4, 2001
http://www.stockholm.bonet.se/.....PlayQ3.jpg
skulle vilja möta henne på Q3 😀
2 Guest(s)