June 17, 2001
On 2001-12-01 22:53, ksw wrote:
det e sant! fan. om jag ändå hadde något bättre än geocities!
[Image Can Not Be Found] min lilla stockholmare!
HON E JU SCOUT...
Man kan inte vara skåjt, det funkara bara inte.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
July 21, 2001
On 2001-12-01 20:34, Mathias wrote:
On 2001-12-01 19:53, Waco wrote:
kolla den här bruden som gejmar !![Image Can Not Be Found]
Tjejen på bilden kallar sig "reloo" som sitter med en bärbar dator .. och seplar mycket q3. killen till vänster är "shock" som är med i fragzone crew.
August 22, 2005
On 2001-12-02 02:04, [NH] WIGGER wrote:
[Image Can Not Be Found] min lilla stockholmare!HON E JU SCOUT...
skulle det vara ett problem? bara för att hon är scout betyder det inte att hon e HELT STÖRD, ungefär som DU WIGGER. JA JAG SÄGER DET ÖPPET, PÅPEKAR DU ATT HON E SCOUT EN GÅNG TILL KOMEMR JAG FAN ATTT ****#!*!5'32!*&*"6413&*¤#!&*!/#1¤*#/*!#&/#!(/%!¤('4*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
September 14, 2001
jani=) det är något speciellt med tjejer på lan. jag har sett 2 st snygga tjejer på LAN under min livstid. det är mer än delfesta andra, men ändå åt helvette för lite.
tjejer håller inte på med datorer så mycket=
( synd.
killar blir hacker wannabees medans tjejer blir 14isar.
June 17, 2001
On 2001-12-02 15:18, ksw wrote:
min lilla stockholmare!HON E JU SCOUT...
skulle det vara ett problem? bara för att hon är scout betyder det inte att hon e HELT STÖRD, ungefär som DU WIGGER. JA JAG SÄGER DET ÖPPET, PÅPEKAR DU ATT HON E SCOUT EN GÅNG TILL KOMEMR JAG FAN ATTT ****#!*!5'32!*&*"6413&*¤#!&*!/#1¤*#/*!#&/#!(/%!¤('4*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Berätta vad du kommer att göra då. Jag e öppen för förslag...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
August 22, 2005
wigger: tip of the day: http://www.hackersclub.com
June 17, 2001
On 2001-12-02 19:02, ksw wrote:
wigger: tip of the day: http://www.hackersclub.com
Oj, ska du hacka mig?
Kör på och hacka mig.
/FD. Crew ffs
July 2, 2001
On 2001-12-02 15:18, ksw wrote:
[Image Can Not Be Found] min lilla stockholmare!HON E JU SCOUT...
Nån mer än mig som tänker "And this one time, at band camp"
November 2, 2001
On 2001-12-03 10:10, Devlin wrote:
Titta bara på våran kung och se hur förstörd han är, han är juh scouternas förebild *suckar* som Wigger sa .. MAN KAN INTE VARA SCOUT seriös !
[B]JAG E SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALLA SOM NOBBAR SOUTER ![B]
Jag är scout, titta på min sign, Jag äger en 125 suzuki cross, Har festat några gånger rejält ! med scouter med alkohol ! det kan skorge intyga ! Bara för att man e scout plockar man inte kottar i skogen !!!
Ett vanligt scoutmöte sitter vi oftast och snackar skit och bara umgås. Vi arrangerar de hajker och åker på de läger vi tycker e roliga. Men vi e inga j***a knop experter som hjälper damer över gatan !
När du föreställer en scout ska du föreställa dig en helt normal person som gillar att umgås med polare, festa ibland, ute i skogen ibland och ha kul. Ta bort den där jä*la plocka-kottar-hjälpa-damer-över-gata-stämpel och det e nu !!!!!!!
:burn: :burn: :burn: :burn: :burn: :burn:
1 Guest(s)