November 29, 2001
Jag såg en jävligt snygg brud på DH (rad 13 eller nåt). Hon hade dreads. Visserligen såg hon ut som typen som skulle kunna sätta upp en sån där snygg Krossa Porren banner... Jag tycker att alla som har flickvän borde dra med henne till nästa überlan. Om man en gång har genomlevt ett lan och kommer hem, duchar och går och lägger sig så är man fast för evigt. Finns det nåot bättre än att komma hem hungrig som f*n och bara smälla i sig 7 mackor och tre tallrikar fil? Finns det något bättre än att duscha av sig ett par dagars skit och svett? Finns det något skönare än att gå och lägga sig med vetskapen om att man kommer att sova de närmaste 17 timmarna? Finns det något bättre än att somna med CS på näthinnan och drömma sig bort i orgier av AUGande (eller vilket vapen ni nu föredrar)? Och nu har jag bara nämt känslan efter LANet. Hur är det då inte under själva exercisen? Mmmmm.... De kommer att fastna direkt.
Ps.
Jag är också scout, vi rockar.
Ps2.
scouter är för övrigt de kåtaste människor som finns... Vad tror ni egentligen att vi gör på våra läger och hajker?
November 29, 2001
On 2001-12-04 16:05, Devlin wrote:
Ps2.
scouter är för övrigt de kåtaste människor som finns... Vad tror ni egentligen att vi gör på våra läger och hajker?Plockar kottar LOOOOL hahahhHAHAHh
lol! Vad tror du vi gör med kottarna då? Steker dem över ett stormkök med försvatets hudsalva som stekfett?
June 17, 2001
Jag ska nog föreslå en Scout tråd i detta forumet för Glassmannen (Iceman).
Den diskutionen har blivit hetare än en överklockad Duron utan kylning.
Om vi alla lägger ner skojt ämnet nu så blir allt säkert bra och ksw kanske slutar upp med att hota och hacka/cracka mig
Ungefär 10 sek efter det hotet (eller vad det nu var) så skickade jag hans IP till honom Då blev han lite tamare.
Nu kommer vi nog bra överens igen.
Who´s tha hacker???
Men allvar, lägg ner scout ämnet nu grabbar och flickor för bövelen. Det var visserligen jag som drog igång det och det ber jag om ursäkt för, jag trodde inte att det skulle bli som AMD vs Pentium.
BTW. "... time at band camp" Den var kul
Over and Gay // -WIGGER-
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 5, 2002
On 2002-01-07 12:17, kode wrote:
On 2002-01-07 09:33, snyde wrote:
men ärligt... 99% av alla scouter är idioter som inte har nåt bättre för sig om dagarna eller militärgalningar...Iallafall dom jag har träffat...
skulle du kunna utveckla det där? i vilken ålder är de scouter du träffat?
mellan 15-20.
Jag vill inte ha några fördomar, men det ser bara så patetiskt ut när man (som jag) är på väg till en polare och går förbi scoutlokalen och ser två tält uppsmällda på gräsmattan, omgivna av ett tiotal idioter klädda från topp till tå i militär kamouflage, rånarluvor på huvudet och med walkie talkies i händerna i vilka dom skriker Roger-Roger, Fire in the hole och Breach bang & clear hela tiden (med andra ord, alla möjliga fraser som dom säger i dataspel)... En av dom hade till och med en sån där pistol tändare som man kan köpa på teknikmagasinet nerstucken i byxlinningen.
Jag är övertygad om att det även finns ett fåtal normala scouter, men jag står inte ut med militärgalna 20 åriga j**la töntar. Ännu mindre med 15 åriga militärgalna j**la töntar.
ursäkta uttrycken. och ursäkta ifall jag sårar nån av forumets scouter... 🙄
January 18, 2002
👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿
Nu är jag pissed, scouter äger, Jag är bäst och knäcker er alla på allt. Jag klarar skolan 20,0 i snitt Klarar att spela cs jämt (kickar er alla)
Är scout och jag klarar fan i mig allt ni kan på datorer så stödda av.
Att jag dessutom är snyggast i stan behöver kanske inte tilläggas 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 👿 v
1 Guest(s)