September 12, 2001
On 2001-09-20 15:25, andreas_dock wrote:
Hur mkt har ni tänkt att sova totalt på DreamHack ??Jag har nog tänk att sova runt 15-20h under de 4dyngen som det håller på...
Finns det nån kanske som inte tänkt att sova alls ?
ska försöka att inte sova alls, kanske klarar 50-60 timmar men sen somnar jag nog på tangentbordet
September 14, 2001
sova. denna ständiga fråga. vet inte om man pallar att vara vaken helatiden. 20 timmar på 4 dagar kanske är lite optimistikist, iockmed att man INTw läman dator och att dte inte går att sova i lokalen så blir det hårt.*undrar om man kan ha datorn i sovsäcken*
få se nu, kanske 4 timmar per dygn? är det realistiskt?
May 22, 2001
On 2001-09-22 13:53, Doxxer wrote:
Tips på hur man sover:
* Slutar dricka koffeindrycker
* Slår av skärmen
* Tar på sig öronskydd
* Lägger en madrass/stor kudde under stolenDu sover garanterat inom 10 minuter! =P
jeha är det så man gör tack för alla tips.
NR 1 gör jag inte ändå så,.,.
January 9, 2001
Hur mkt har ni tänkt att sova totalt på DreamHack ??Jag har nog tänk att sova runt 15-20h under de 4dyngen som det håller på...
Jag har som mål att inte sova alls......senaste 4 dygns lanet jag va på så sov jag endast.......10 timmar
September 16, 2001
On 2001-09-20 15:29, Mr. Ping Pong wrote:
ska försöka att inte sova alls, kanske klarar 50-60 timmar men sen somnar jag nog på tangentbordet
Den där taktiken känner jag igen, exakt den där grejen hände mig på ett lan här i umeå (ni som bor här i umeå - midwinter 2000), jag däckade på tangentbordet efter 50 timmar ungefär
December 19, 2000
Sovtid på DH= O
De är målet iaf...vad som sedan händer på plats...är ju en annan sak.
När jag/vi var på "Playground" så tryckte jag i mig en hel näve med koffein tableter 2:a natten..å sköljde sedan ner dessa med 2st burkar Redbull.....1timme senare sov jag som en dö gris ...koffein tabletter suger :spy:
September 2, 2001
On 2001-09-20 15:48, Waco wrote:
man kan ju försöka sova mednans man tankar !! : ) för det lär det ju bli en del !!
tänk dig detta:
Du sitter vid din data o är lite halvtrött.
Du tänker att det skulle vara smart o tanka lite o sova så ja blir piggar etc. Du sätter en cue på 101 gig sen går du bort o lägger dig o sover kanske 5-6h o när du kommer fram till din dator ser du att du bara har kunnat tanka 2-3 gig innan han stängde av sin ftp för hans data hängde sig när han spelade C-S .
1 Guest(s)