September 16, 2001
On 2001-09-30 01:44, Naughtyboy_2000 wrote:
Sovtid på DH= ODe är målet iaf...vad som sedan händer på plats...är ju en annan sak.
När jag/vi var på "Playground" så tryckte jag i mig en hel näve med koffein tableter 2:a natten..å sköljde sedan ner dessa med 2st burkar Redbull.....1timme senare sov jag som en dö gris ...koffein tabletter suger :spy:
Vaaa? Koffein tabletter är ju hur bra som helst, det räcker med 2 om dagen för att hålla sig vaken, annars är det skitfarligt för man får en sådan knäpp... men det beror ju visserligen på vad man har för styrka också, du kanske körde på sådana som är för 2 åringar eller nåt?
January 9, 2001
On 2001-09-30 01:44, Naughtyboy_2000 wrote:
Sovtid på DH= ODe är målet iaf...vad som sedan händer på plats...är ju en annan sak.
När jag/vi var på "Playground" så tryckte jag i mig en hel näve med koffein tableter 2:a natten..å sköljde sedan ner dessa med 2st burkar Redbull.....1timme senare sov jag som en dö gris ...koffein tabletter suger :spy:
Men i år har vi bättre piller....:rollsmile:
August 8, 2001
Man skiter väl i hur mycke man sover.
Man käkar koffein för o hålla sej något så när pigg o när man sitter som ett lik så sover man en liten stund o sen så sätter man sej vid burken igen. Hatar såna som tycker folk som sover på lan é töntar heh. E väl fan inge fel heh. Själv så brukar ja inte sova men. Att sitta uppe hela är en merit. Man är också dum i huvudet heh 😛
November 12, 2001
On 2001-10-07 02:06, andreas_dock wrote:
Koffien tabletter. [normala] ligger på 100mg i koffein/energiRedBull ligger på 225mg/burk
kaffe ligger runt 200mg/kopp
Jolt vet jag ej.. men skulle kunna tänka mig runt 300-400mg/burk.
Jag föredrar RedBull/jolt/kaffe när jag har svårt för att svälja tabbletter 🙁
Inte per burk, per liter, alltså en liten Red Bull innehåller 320mg/L koffein, en red bull är ju bara 1/4 liter... Stark kaffe är väl en runt 600mg per liter... så koffeintabletter är nog det effektivaste...
September 4, 2001
November 9, 2001
häll i dig två flaskor cocacola och vänta snart känner du att du börjar bli pissnödig då e det bara att sätta igång med det man tänkte hålla på med för att då garanterar jag att du inte somnar för att du e så upptagen med att tänka på att du e pissnödig!!!!
😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
annars så kan du testa att blanda:
1 jolt
1 red bull
1 kopp kaffe
1 cocacola 33cl
2 coffeintabletter
Och så pinar du i dig det det gör susen!!!!
:spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy:
2 Guest(s)