March 15, 2002
boogey wrote: [quote=Rune]Här har ni 3st testsidor om ni vill testa något annat än TPtest som man måste ladda ner och fippla. Tycker inte om det. 🙂 Dock bara nedströms.
Hmmm... De var ju inte så pålitliga.
Den första funkar hyfsat.
Den andra ger mig som svar att jag har allt mellan 12-16 Mbit.
Den sista gav mig 6-10 MBit till en början, sen verkade den dö ut för nu går det inte snabbare än 1 Mbit, och det är inte min uppkoppling som dött.
Är ud säker på att du tryckte på "ladda om" på det andra, om man gör det så ger det nämligen alltid bra svar enligt mig ivf. 😛
February 1, 2002
Suizide wrote: Ni ska testa mot Skanova i TP-test. De sa dom på supporten iaf. Jag fick:
6,92 mbit/s mottagning
789 kbit/s sändningEdit: Mitt 8 mbit är skitkonstigt i DC. Om jag uploadar minsta lilla så dyker downloadhastigheten brutalt. Nån mer som har det problemet?
japp, alla antar jag..
March 10, 2002
Starscream wrote: [quote=Suizide]Ni ska testa mot Skanova i TP-test. De sa dom på supporten iaf. Jag fick:
6,92 mbit/s mottagning
789 kbit/s sändningEdit: Mitt 8 mbit är skitkonstigt i DC. Om jag uploadar minsta lilla så dyker downloadhastigheten brutalt. Nån mer som har det problemet?
japp, alla antar jag..
Not me 😛
April 20, 2002
Nej det är inte alla som har det problemet.
Däremot är det många av Telias Adsl-kunder.
Synd det inte var alla, då kanske Telia redan skulle gjort något åt det.
Tråkigt att behöva strypa uppladdningshastigheten men det är ju tyvärr enda sättet för vissa att få en hyffsad nedladdning.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
September 11, 2002
Suizide wrote: Ni ska testa mot Skanova i TP-test. De sa dom på supporten iaf. Jag fick:
6,92 mbit/s mottagning
har exakt samma problem som dig med att ladda up & ned sammtisigt !
börjar nån dra från mig så sjunker den snabbt tills den nästan stannat helt ! 👿 VARFÖR ?
Har hem pc
May 7, 2002
Nebelosa wrote: [quote=Suizide]Ni ska testa mot Skanova i TP-test. De sa dom på supporten iaf. Jag fick:
6,92 mbit/s mottagning
har exakt samma problem som dig med att ladda up & ned sammtisigt !
börjar nån dra från mig så sjunker den snabbt tills den nästan stannat helt ! 👿 VARFÖR ?
hur mycket går den ner till? Har inte detta problem
September 11, 2002
September 11, 2002
February 1, 2002
Suizide wrote: [quote=Nebelosa]trist ! måste ju bero på något .. skall kanske kolla upp någon anl till det !
Du kanske har samma problem som jag hade, prova att dra ur alla telefoner, faxar, nummerpresentatör m.m och starta om modemet och prova.
störde någon telefon ut ditt nät?
1 Guest(s)