February 12, 2002
Finns det några studier på hur strålningen i trådlösa nätverk påverkar oss? Iaf några som har varit direkt negativa..
Undrar för börjar som ha en hel del trådlösa nätverk runt om i våran 62m2 stora lägenhet, till och med 2 styckern i vårt sovrum och funderar om det kan vara onödigt på nått sätt.
Säg nått för att lindra min oro. 🙂 Eller nått som gör att jag river ner skiten och drar trådar istället.
December 7, 2003
Har inte sett några studier på trådlösa nätverk, men vi omges ju av så mkt andra radiovågor, mobiltelefoner, tv sändningar, radio mm. så jag tror det är sak samma. Om det nu varit någon studie på trådlösa nätverk så tror jag säkert att det är samma resultat som massvis med studier på mobiltelefoner, dvs tvetydigt.
February 12, 2002
Jao, men.. Nu är jag inte så insatt men är inte trådlöst nät på en rätt mycket kraftigare frekvens? Iaf än tv/radio. Är väl på ghz nätet?
Menar sitter man mellan datorn och accespointen åsså tankar man över filerna i 7mb/s så borde det ju kännas när de passerar igenom. 😀
February 21, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Jao, men.. Nu är jag inte så insatt men är inte trådlöst nät på en rätt mycket kraftigare frekvens? Iaf än tv/radio. Är väl på ghz nätet?
Menar sitter man mellan datorn och accespointen åsså tankar man över filerna i 7mb/s så borde det ju kännas när de passerar igenom. 😀
prova att sitta på din accesspunkt och återkom med resultat
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
1 Guest(s)