March 10, 2003
Kan få 24/5 fiber här jag bor för 400:- / månad.
Skall byta snart då mitt BBB inte fungerat sedan dom kopplat in det.
På Måndag kommer en söt tekniker och skall slicka på mitt teleuttag för att kolla
hur hett det är.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 10, 2003
Kallas monopol.. finns i de flesta små kommuner. VarbergsEnergi heter dom annars.
Inget toppenbolag. Men det enda som är snabbt här omkring
då ADSL verkar muppa sig fatalt för de flesta.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
August 1, 2001
snyde wrote: Jahapp, ska man välja 24/1 eller 8/8 då?
Lär få problem att maxa 24mbit download med bara 1mbit upp, men samtidigt känns det trist att gå miste om 24mbit download.
ehm du är konstig om du inte väljer 8Mbit up 🙂
du kan ju ivärstafall uppgradera till 24Mbit ner om du känner att du måste ha så mycket senare 🙂
March 19, 2003
Ondjultomte wrote: [quote=snyde]Jahapp, ska man välja 24/1 eller 8/8 då?
Lär få problem att maxa 24mbit download med bara 1mbit upp, men samtidigt känns det trist att gå miste om 24mbit download.
ehm du är konstig om du inte väljer 8Mbit up 🙂
du kan ju ivärstafall uppgradera till 24Mbit ner om du känner att du måste ha så mycket senare 🙂
Kan vara lite kul ändå med lite snabbare lina in ifall några försöker raca lite.
Dock är det ingen lina att hurra över då heller men alla fall trotts roligare en 10mbit.
March 19, 2003
Ondjultomte wrote: ja, man vill ju kunna använda sin lina till annat än tok leecha i nåra sekunder från nån stanns ftp typ sunet ..
då är det 8/8 eller24/8 som gäller 🙂
Vad ska man annars göra?
Inte direkt så att man behöver 24mbit för att tanka sommar bilderna från -97.
Eller har du något hemligt användningsområde?
Ska nog bli trevligt för webservern att få lite mer juice i kabeln.
1 Guest(s)