July 3, 2001
http://www.idg.se/ArticlePages.....CS.dbp.asp
detta låter underbart om det gäller samtal till modempoler oxå! nån som vet något om detta?
sitter på 56k och telia vägrar installera adsl för jag bor 6,3km från telestationen =/
så fastpris på 56k hade varit BRA!
July 3, 2001
Östman wrote: Som jag förstått gäller det mobilabonemang. Och det är ju ingen höjdare att sitta och surfa på mobilens modem.
Har inte hittat någon mer seriös info om det heller. (Har bara kollat lite på telias hemsida)
jag måste bara fråga hur du kan tolka detta som mobiltelefoni? :
"Betala 30 kronor i månaden och ring hur mycket du vill i det fasta telenätet på kvällar och helger."
March 24, 2003
Jag läste igår på aftonbladet om samma sak, kollade idag igen, och nu har de lagt till mer info och även skrivit att det gäller fast telefoni...
Så ni har rätt det, gäller fast telefoni, läser man vidare på idglänken så pratar de bara om mobilkonkurens, svårt att vara säker på vad som gäller innan man får info från telia själva.
July 28, 2001
Villkor för Telia Fritid
Telia Fritid gäller endast för privatabonnemang och omfattar inte betal-, mediasamtal, samtal till nummerupplysning, trafik till modempooler eller andra tjänster. Denna typ av trafik faktureras enligt ordinarie pris och detsamma gäller för andra typer av användande som innebär ständiga uppkopplingar. Beteende som frångår avtalet och som inte är att betrakta som privat bruk kommer att kunna innebära uppsägning av tjänsten och fakturering enligt ordinarie prislista. Telia Fritid kan inte kombineras med andra rabatter.
1 Guest(s)