January 26, 2004
Så var det äntligen min tur, har ju bara väntat i 4år nu, jag ska få ADSL så nu kan jag slita ut 56k modemet ur datorn och hoppa på det, men då kommer ju problemet vilken ISP man ska välja, jag har 6st ISPs att välja mellan så nu frågar jag er här på forumet vad ni hört eller efarit om dom, allt som är bra och dåligt.
dessa har jag att välja mellan: Bahnhof, Tiscali, Visit, Tele2, Wasadata och vattenfall
/MVH Johan
October 18, 2001
vene wrote: Så var det äntligen min tur, har ju bara väntat i 4år nu, jag ska få ADSL så nu kan jag slita ut 56k modemet ur datorn och hoppa på det, men då kommer ju problemet vilken ISP man ska välja, jag har 6st ISPs att välja mellan så nu frågar jag er här på forumet vad ni hört eller efarit om dom, allt som är bra och dåligt.
dessa har jag att välja mellan: Bahnhof, Tiscali, Visit, Tele2, Wasadata och vattenfall
/MVH Johan
Vilka hastigheter leverar respektive leverantör? Samt vilka har statiskt IP?
January 26, 2004
jag ahr kollat lite och wasadata och tiscali åker bort direkt för dom har begränsad nerladdning och alla dom andra har upp till 8Mbit så dom ahr samma det är bara frågan vad jag kan få och jag kommer ta det snabbaste och alla förutom tele2 skriver fast ip
dom som ser intresantast ut är bahnhof och visit
visit 8/1 (ul/dl)
bahnhof skriver inte ul/dl utan 8 respektive 2Mbit
1 Guest(s)