January 26, 2003
här har ni en najs lista 🙂
http://home.no/serier/dh/
May 17, 2002
Etheral wrote: här har ni en najs lista 🙂
"Dator (bör fungera)", det är alltid kul att åka till lan med en burk "som bara måste fixas lite", om tror att det bara skall ta en kvart, 7h senare sittar man forfarande och glor på windowsinstallationsmenyn, diskhanteraren eller symantec.com 😉
January 26, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Etheral]här har ni en najs lista 🙂
"Dator (bör fungera)", det är alltid kul att åka till lan med en burk "som bara måste fixas lite", om tror att det bara skall ta en kvart, 7h senare sittar man forfarande och glor på windowsinstallationsmenyn, diskhanteraren eller symantec.com 😉
haha, stämmer ju skitbra 😀
har suttit ett antal ggr med precis det 🙂
May 17, 2002
Etheral wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Etheral]här har ni en najs lista 🙂
haha, stämmer ju skitbra 😀
har suttit ett antal ggr med precis det 🙂
jag tyckte att det kändes som ett välkännt scenario, det värsta är om man betlat 500:- för att få sitta och trängas med sin ej fungerande dator med
June 3, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Gueno]Jag kör med F-secure och mjukvaru brandvägg.
Fick 72 infekterade filer. 👿Killen brevid hade 2 virusprog och 2 brandväggar.
Fick många många filer infekterade..
undra när din granne uppdaterade sina virusprogram senast? 1942? 😛
Norton antivirus 2004. :bgrin:
Bra grejer norton...
May 17, 2002
Gueno wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Gueno]Jag kör med F-secure och mjukvaru brandvägg.
Fick 72 infekterade filer. 👿Killen brevid hade 2 virusprog och 2 brandväggar.
Fick många många filer infekterade..
undra när din granne uppdaterade sina virusprogram senast? 1942? 😛
Norton antivirus 2004. :bgrin:
Bra grejer norton...
:P, släng ut det. Man klarar sig lika bra utan virusprogram. Den dagen man åker på något så, den dagen den sorgen ;).
January 15, 2002
nivaman wrote: [quote=Gueno]Förutom ett glatt humör och datorn med tillbehör?
Det håller på i 4-5 dagar.
Var vänliga å gör en lista. 🙂
Kondomer (man vet aldrig) 😀
På lan? Många tjejer det brukar vara där 😛 Sen för övrigt så är dom säkert upptagna innan du ens sett dom 😛
May 17, 2002
DiDi wrote: [quote=Jontez]På lan? Många tjejer det brukar vara där 😛 Sen för övrigt så är dom säkert upptagna innan du ens sett dom 😛
Nymfomaner hittas överallt... 🙂
men på honfrekvensen på lan brukar iaf vara ganska låg...
en tanke bra, om man är kille och tar med kondomer för att använda till ett lan får iaf mina tankar att asociera till något annat än hetro iaf 😉 :P..
August 20, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=DiDi][quote=Jontez]På lan? Många tjejer det brukar vara där 😛 Sen för övrigt så är dom säkert upptagna innan du ens sett dom 😛
en tanke bra, om man är kille och tar med kondomer för att använda till ett lan får iaf mina tankar att asociera till något annat än hetro iaf 😉 :P..
Säker sovsäcksrunk?
May 17, 2002
DiDi wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=DiDi][quote=Jontez]På lan? Många tjejer det brukar vara där 😛 Sen för övrigt så är dom säkert upptagna innan du ens sett dom 😛
Säker sovsäcksrunk?
kan man inte hålla sig under ett lan så borde man inte åka. Eller så kan man se det så att om man företar sig sådanna aktiviteter så är lanet tråkigt.
October 25, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=DiDi][quote=Krqagyzzz][quote=DiDi][quote=Jontez]På lan? Många tjejer det brukar vara där 😛 Sen för övrigt så är dom säkert upptagna innan du ens sett dom 😛
Säker sovsäcksrunk?
kan man inte hålla sig under ett lan så borde man inte åka. Eller så kan man se det så att om man företar sig sådanna aktiviteter så är lanet tråkigt.
2 Guest(s)