March 19, 2003
Kan få BBB 10/1 VDSL men jag känner mig tveksam över att byta abonnemang då det är rätt bökigt och tar tid och kostar en del.
Nu sitter man med 1,5/0,5.
Men de jag har nu är genom antennutaget och då borde man kunna synca med BBB's så man slipper vara utan intrenet i flera veckor.
January 13, 2004
Jo tack bostream är inte lite fräcka.. Men det är bara att ringa och gnälla så går det säkert fint.
Avbeställde själv deras xstream för ett par månader sedan (snabbavbeställning för 600 spänn). Skickade in det skriftligt och fick skriftlig bekräftelse. Sedan kommer en betalningspåminnelse och jag ringer och säger att den hör minsann inte hemma i min brevlåda! De "fixar" problemet och allt är frid och fröjd. Lite senare kommer en jävla böter från boskit! Nu har jag ringt dom igen och dom "fixade" det förhoppningsvis. Svin..
edit: om det inte framgick så var det alltså böter och påminnelse för att jag inte betalt kvartalsräkningen trots att jag avbeställt i god tid innan.
July 3, 2003
Callister wrote: [quote=StarCraft]Man borde stämma dom, men självklart har dom sina små kryphål!
Kryphål?
Det är helt enkelt tre månader avsägningstid hos bostream, om de sedan segar får man skylla sig själv för man inte ringde och avbeställde.
Haha, det där var det mest korkade som jag har läst på länge! Läs det som jag markerade, varför ska man skylle sig själv för att man avbeställer och sedan kommer amatörerna på Bostream och skickar ett mail att det kommer ta 3 månader när det redan har gått 2 månader sedan man avbeställde...
Om man bara kan avbeställa via telefon så hade de väl skrivit det?
2 Guest(s)