February 19, 2001
Allså. på 50% av alla LAN jag varit på så har obehöriga acess till LAN lokalen... Irriterande enligt mig eftersom man vill ju inte få nått snott... Jätteroligt när det kommer in 20st fulla 17 åringar och vill spela på ens dator... dåba: ¤##%¤¤& osen går de därifrån :hehe:
Nee.. man måste kunna skilja på festaochlana.. skilladen är dock väldigt tunn....
Så vad tycker ni ? Ska de som inte har har en dator inne i lokalen få komma in ?
-----------------
Play twister. Bring alcohol. Get creative.
:bgrin:
.|~__ 😀
/| |`
[ Detta inlägg ändrat av Farenheit 2001-06-20 13:32 ]
June 18, 2001
Inte f-n ska dom som inte har dator komma in.
Det suger 🙁
Har man ingen dator med sigska man inte hänga där!!!
Det tycker jag iaf...
(Vill inte att min nya fina ) ska bli stulen..
Och har man däckat (svimmat) på golvet, så kan ju vem som helst göra vad dom vill..
Och fulla 17:åringar är ju inget man ens vill ha i närheten..
Om dom inte tar med sig 5 kg kaffe och 24 burkar jolt till mig då...
Och ber/slickar mina skor..
April 1, 2001
Jag håller med er...
men risken att nåt bir stulet är ju inte så stor. Men det är jävligt irriterande när det springer en massa folk där som inte har där att göra. Speciellt på "privata" LAN, t ex i en lokal typ, så har jag vart med om flera gånger att det springer in och ut "massa fulla fjortisar" typ. Detta är speciellt obehagligt om man själv har ansvar för stället man är på.
BORT MED OBEHÖRIGA FRÅN LANEN!
June 4, 2001
Håller med, BORT MED OBEHÖRIGA FRÅN LAN.
Har lite dåliga erfarenheter om detta då det var ett lan deär det var en massa fylla fjortisar utanför lokalen så vi var tvungna att både låsa ytterdörren och en dörr innan ytterdörren så inga inne på lanet skulle öppna. Men en fick tag på nyckeln och släppte in EN person men självklart skulle han SPY ner halva lokalen. Det luktade skit där inne så sedan gick jag med ut kan jag tillägga.
February 19, 2001
hmmm,, ere bara jag som tycker att dom får komma in eller? om dom vill spela på min dator så hänvisar jag dem till farenheit =P
Hmm... akk akk, jag har en aning varför... Dels för att PHAT tror att har en changs med fjortisarna (de manliga) och för att han är trött på att jag spöar honom i ALLA spel... :bgrin:
June 17, 2001
Vi kör så på våra LAN att vill man komma in i lokalen så får man betala en summa för en "gästbiljett" Det brukar ringa in besökarskaran till såna som vill kolla vad kompisen gör eller flickvänner osv..
Självklart släpper vi inte in några fyllon heller.. om hon inte är jättekåt dvs
Tycker det systemet funkar rätt bra.
/iuz
February 4, 2001
2001-06-21 13:55, skrev Farenheit:
hmmm,, ere bara jag som tycker att dom får komma in eller? om dom vill spela på min dator så hänvisar jag dem till farenheit =P
Hmm... akk akk, jag har en aning varför... Dels för att PHAT tror att har en changs med fjortisarna (de manliga) och för att han är trött på att jag spöar honom i ALLA spel... :bgrin:
hahah jag KROSSAR DIG på CS..och det är bevisad 😀
February 19, 2001
2001-06-21 20:20, skrev Phat^Trance:
2001-06-21 13:55, skrev Farenheit:
hahah jag KROSSAR DIG på CS..och det är bevisad 😀
TA INT I SÅ DU SPRICK...
February 10, 2001
Om ni är sugna på att åka på bra lan så kolla in
Där tar de inte in obehöriga..
jag var på ett lan hos dem i november förra året... det var rent jäkla nöjje ..
As bra arrangerat .. .. de hade ett lan nu nyss den 15 juni nån kanske var där ?
jag skulle egentligen åkt dit .. men sen kom jag på att vi hade skolavslutning samma datum .. så det blev inte så.. =(
Men deras nästa lan kommer va i september !
så om ni inte bor för långt från Växjö så åk dit ! tveka inte !
Å det är lan för ca 100 - 200 pers... å de har fast uppkopling...
http://www.onset.nu som sagt var !
May 26, 2001
Inte f-n har en grupp på 25 pers där å göra om dom inte har dator typ.
Men däremot tycker jag att enstaka personer ska få komma in.. typ en polare som vill kolla eller nåt, kan ju få komma in om typ snubben hämtar honom vid dörren eller nåt. Nån som fattar? 😀
Felet med såna regler är väl att det är lite bad, när det finns vissa knarkare bland deltagarna som vill dra in typ 60 pers eller så.
Så jag sammanfattar; inga öppna dörrar så helt obehöriga kommer in, men däremot polare som kommer in är ok, anser jag.
February 19, 2001
2001-06-23 19:11, skrev elmgren:
Inte f-n har en grupp på 25 pers där å göra om dom inte har dator typ.Men däremot tycker jag att enstaka personer ska få komma in.. typ en polare som vill kolla eller nåt, kan ju få komma in om typ snubben hämtar honom vid dörren eller nåt. Nån som fattar? 😀
Felet med såna regler är väl att det är lite bad, när det finns vissa knarkare bland deltagarna som vill dra in typ 60 pers eller så.
Så jag sammanfattar; inga öppna dörrar så helt obehöriga kommer in, men däremot polare som kommer in är ok, anser jag.
Nää, jag tycker inte ens att ens kompisar ska få komma in om de inte e med på LANet förståss, det blir så att; Jag tar med min kompis, och nån annan tar med sin, det blir trångt som f-n, tjafsigt och jobbigt... !!!
1 Guest(s)