February 26, 2001
December 20, 2000
March 25, 2001
fördelen med att inte ha internet är att då sitter alla och spelar och tankar litegrann från varandra. Annars sitter endel abra och tankar skitfrpn internet och lodar lite, roligare om alla spelar. Fast man ska ju självklart tanak massa från nätverket och alla ska ha massa filer utdelat.
Ett 10/100 switchat nätverk är ju nästan ett måste också.
May 5, 2001
Jag tycker alla överdriver när det gäller att tanka dom kommer till ett lan med 250gb hårddisk och bara tankar filmer och spel hela tiden.. Meningen med lan är väl ändå att spela.. Det är helt okej att tanka men det är inte alltid kul att spela hemma man kan lika gärna spela på lanet !!!
/NEm // NCNET2001 SEPTEMBER //
May 26, 2001
Ett 10/100mbit switchat nätverk är ett måste!
Jag tycker även att internet uppkoppling är ett måste. OK om det inte är feta 2mbit linan, men bara nåt så man kan hålla kontakten med sina polare på ICQ eller nåt.
Sen är en projektor också att föredra..
Crewn bör sälja Cola och Jolt 😀
January 8, 2001
2001-05-30 23:28, skrev elmgren:
Jag tycker även att internet uppkoppling är ett måste. OK om det inte är feta 2mbit linan, men bara nåt så man kan hålla kontakten med sina polare på ICQ eller nåt.
ojoj feta 2mbit linan.... när f.n blev en 2mbit lina fet?!
skulle avlida om jag satt ensam på en 2mbit lina skoja inte vad jag skulle göra om vi var en 50 pers som delade på den....
February 10, 2001
2001-06-02 12:10, skrev PaPPa:
Jag tycker även att internet uppkoppling är ett måste. OK om det inte är feta 2mbit linan, men bara nåt så man kan hålla kontakten med sina polare på ICQ eller nåt.ojoj feta 2mbit linan.... när f.n blev en 2mbit lina fet?!
skulle avlida om jag satt ensam på en 2mbit lina skoja inte vad jag skulle göra om vi var en 50 pers som delade på den....
EGON
May 26, 2001
2001-06-02 12:10, skrev PaPPa:
Jag tycker även att internet uppkoppling är ett måste. OK om det inte är feta 2mbit linan, men bara nåt så man kan hålla kontakten med sina polare på ICQ eller nåt.ojoj feta 2mbit linan.... när f.n blev en 2mbit lina fet?!
Tänk om man inte har nån redig uppkoppling då..? Utan att alla kanske bara delar på ett 56K modem eller nåt? 😀
May 3, 2001
jaja det där med lina det e ju som det e ..... brukar oftast bli så att dom flesta sitter och tankar som f-n från internet då..... ne man ska tanka från andra på LANet..... det här att tanka från andra under lan det e det som egentligen lan lite smått går ut på tycker jag..... spela cs kan man göra hemifrån...... många tycker att jag e cp som far på LAN för att tanka en massa filmer osv men vafaan det kan man defenitivt inte göra hemma juh.... om man inte sitter på lina vilket jag inte gör...... hmmmm.....
1 Guest(s)