June 1, 2003
kan äntligen få bredband i min lilla by... kan få 8/1 som max. vill ha den "bästa" leverantören, kan välja bland dessa, vilka föredrar ni:
bahnhof, bredband2, bredbandsbolaget, calypso, rixtelecom, tyfon...
vill ha 8/1 och en prisskillnad på några hundra/mån spelar ingen roll...
August 25, 2001
Jag tycker att du skall kolla runt lite snabbt och se vad som kommer fram om bredband2 för dom är väl billigast? och jag personligen har bara hört positiva saker om dem tidigare. De ger ju tillgång till E-post, webbutrymme mm samma som de andra gissar jag. De är ett ganska nystartat bolag med än så länge få kunder och därför finns det inte så många som har mågon erfarenhet.
Var dock noga med att kolla hur lång bindningstid resp. uppsägningstiden är på näten då man kan vilja byta efter ett tag om man skulle vara missnöjd eller om de bestämmer sig för att höja avgiften eller motsvarande.
December 9, 2004
Oftast är de som har bytt operatör som har fått långa väntetider, det sker ett glapp mellan båda operatörerna och underleverantörerna eller andra orskare. Jag har fått vänta i 2 månader snart på mitt bbb 10/1 därför att bostream hade inte kopplat ur mig från stationen så kunde inte bbb:s tekniker installera förrän det var borta.
1 Guest(s)